Nasza firma to przyjazne i stabilne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji. Doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami oraz tworzymy nowe miejsca pracy.
Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz jego regularne rewizje (uzależnione od kompetencji, poziomu realizacji zadań oraz stażu pracy na danym stanowisku);
- premię kwartalną, która maksymalnie może wynieść 30% Twojego 3-miesięcznego wynagrodzenia i zależy od wyników sklepu, w którym będziesz pracować;
- udział w wynikach - raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin;
- umowę o pracę na 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, bo dla nas stabilne warunki zatrudnienia od zawsze są priorytetem;
- ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;
- programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój;
- dostęp do kursów i szkoleń, bo dzielimy się wiedzą i doświadczeniami;
- platformę do nauki języków dla Ciebie i Twoich bliskich (eTutor) bo z nami możesz szlifować języki i podbijać świat;
- platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingową Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;
- platformę benefitów Worksmile (w tym karta MultiSport), bo dajemy Ci możliwość wyboru;
- smartfona również do użytku prywatnego, bo lubimy być mobilni w naszej pracy;
- zniżkę na zakupy w naszych sklepach, bo wspieramy Cię w realizacji Twoich marzeń;
- pożyczkę na pierwsze mieszkanie, na bardzo korzystnych warunkach, bo ułatwiamy Ci start w samodzielność;
- dofinansowanie do termomodernizacji, bo dbamy o Twoje oszczędności i myślimy o środowisku;
- płatny program poleceń pracowniczych, bo wiemy, że nasi Pracownicy są najlepszymi ambasadorami.
- klient jest dla Ciebie na pierwszym miejscu;
- masz doświadczenie w sprzedaży usług, w zakresie reklamacji i rozwiązywania innych problemów klientów;
- masz doskonałe umiejętności komunikacyjne i współpracy;
- potrafisz pracować w dynamicznym środowisku.
- realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (monitorowanie usługi montażu, monitoring usług we wszystkich działach);
- obsługę reklamacji oraz innych spraw spornych, reagowanie na zgłoszone problemy, sugestie i uwagi;
- udzielanie informacji klientom zgodnie ze standardami firmy, zapewnienie wysokiego poziomu ich satysfakcji podczas realizacji usług;
- współpracę z innymi serwisami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi klienta.