• Oferty
  • Wszystkie ofertyRzeszówSupportMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Support
    Alior Bank SA

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    komunikatywność

    Mile widziane

    język angielski

    Opis stanowiska

    O nas

    Alior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.


    Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku.



    Twój zakres obowiązków

    • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym obsługa zapytań o ofertę Banku,
    • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
    • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
    • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez aktywne doradztwo w zakresie usług bankowych.


    Aplikuj jeśli:

    • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
    • poszukujesz pewnej i stałej pracy,
    • chętnie nabywasz nowe umiejętności,
    • masz minimum średnie wykształcenie
    • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
    • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.


    Mile widziane:

    • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
    • znajomość języka angielskiego.


    To oferujemy

    • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
    • system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
    • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
    • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
    • karta sportowa MultiSport,
    • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
    • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!
    Wszystkie ofertyRzeszówSupportMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Customer Relations Specialist (język angielski)

    Nowa
    CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
    Wrocław
    język angielski
    Office 365
    Nowa

    Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

    Nowa
    CERI INTERNATIONAL SP Z O O
    Rzeszów
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język niemiecki
    obsługa klienta
    Microsoft Office
    Nowa

    Junior Account Manager

    Nowa
    1 141 - 1 394 usd
    Pirk Spark Agencja Marketingowa
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    odpowiedzialność
    dobra organizacja pracy
    Nowa

    Junior Portfolio Analyst

    Nowa
    Colliers
    Warszawa
    Microsoft Office Word
    Microsoft Office Excel
    Microsoft Office
    Nowa

    Junior Customer Care Specialist (German Speaking Required)

    Nowa
    1 775 - 2 535 usd
    GoFundMe
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język angielski
    język niemiecki
    Nowa