Zakres obowiązków:
Zarządzanie zespołem specjalistów ds. bazy
Tworzenie i wdrażanie strategii pozyskiwania i obsługi leadów sprzedażowych
Współpraca z innymi działami (marketing, operacje, rozwój produktów) w celu zwiększenia konwersji leadów
Budowanie i zarządzanie lejkiem sprzedażowym – od pozyskania leada po jego konwersję
Analiza jakości leadów i konwersji na poszczególnych etapach lejka; identyfikowanie wąskich gardeł i rekomendowanie usprawnień
Tworzenie raportów, zestawień i rekomendacji na podstawie danych dotyczących efektywności działań
Testowanie i wdrażanie nowych kanałów pozyskiwania leadów i rozwiązań wspierających sprzedaż
Monitorowanie skuteczności kampanii i działań telesprzedażowych pod kątem konwersji
Ścisła współpraca z zespołem sprzedaży i team leaderami w zakresie optymalizacji wyników
Raportowanie wyników i rekomendowanie działań strategicznych wspierających realizację celów biznesowych
Nasze wymagania:
Minimum 2–3 lata doświadczenia w obszarze zarządzania leadami sprzedażowymi lub performance marketingu w środowisku Contact Center lub sprzedaży telefonicznej
Doświadczenie w analizie konwersji, lejków sprzedażowych i kampanii lead generation
Umiejętność pracy z danymi – analiza, wyciąganie wniosków, rekomendowanie działań
Praktyczna znajomość Excela oraz systemów CRM (Salesforce)
Umiejętność zarządzania wieloma kanałami pozyskiwania leadów (telefon, e-mail, formularze online)
Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, komunikacyjne i organizacyjne
To oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Wynagrodzenie podstawowe plus premią zależna od osiąganych wyników
Pakiet benefitów: Medicover, Multisport
W każdy piątek wspólny lunch w biurze
Firmowe wyjazdy integracyjne
Rekomendowane oferty