Specjalista ds. Relacji z Klientami
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Relacji z Klientami

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

obsługa klienta

język angielski

analiza

Mile widziane

Salesforce

Galileo

Customer Experience

Opis stanowiska

Do naszego zespołu szukamy osoby, która z pasją i zaangażowaniem będzie budować długofalowe relacje z klientami.

Jako Specjalista ds. Relacji z Klientami będziesz odpowiadać za analizę potrzeb klientów, reagowanie na sygnały odejścia oraz wdrażanie działań zwiększających lojalność i satysfakcję odbiorców naszych usług. Jeśli masz doświadczenie w opiece nad klientem i chciałbyś rozwijać się w ciekawej branży consultingowej wyślij nam swoje CV!


Twoje obowiązki:

·      Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz zwiększanie ich zaangażowania poprzez regularny kontakt i dbanie o ich satysfakcję.

·      Bieżąca współpraca z Team Leaderem w tworzeniu pozytywnych doświadczeń dla klientów.

·      Identyfikacja potencjału klientów do skorzystania z ulgi B+R i inicjowanie spotkań w celu omówienia możliwości jej zastosowania.

·      Podejmowanie działań mających na celu ponowne zaangażowanie klientów nieaktywnych oraz nadzorowanie procesów związanych z zakończeniem współpracy.

·      Monitorowanie satysfakcji klientów na różnych etapach współpracy, podejmowanie działań prewencyjnych.

·      Analiza i aktualizacja danych klientów, przygotowywanie raportów dotyczących retencji, monitorowanie wyników i proponowanie działań mających na celu ich poprawę.

·      Współpraca z zespołami sprzedaży i konsultingu w celu tworzenia strategii, które zwiększą lojalność klientów.

·      Tworzenie materiałów wspierających komunikację z klientami.


Nasze oczekiwania:

·      Doświadczenie przynajmniej 1-2 lata w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, marketingu lub windykacji z udokumentowanymi sukcesami w utrzymaniu klientów.

·      Znajomość języka angielskiego na poziomie B2+.

·      Świetne umiejętności komunikacyjne – umiejętność budowania relacji, zadawania pytań, które pomagają zrozumieć potrzeby klientów oraz radzenie sobie z obiekcjami.

·      Umiejętność analizowania danych i wyciągania z nich wniosków; dokładność, dociekliwość.

·      Umiejętność skutecznego rozpoznawania potrzeb klientów i dostosowywania działań do ich specyficznych wymagań.

·      Umiejętność samodzielnego identyfikowania problemów, proponowania rozwiązań oraz elastycznego reagowania na zmieniające się warunki.

·      Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność efektywnego zarządzania czasem.

·      Znajomość narzędzi CRM (znajomość Salesforce czy Galileo będzie dodatkowym atutem).

·      Dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu Customer Experience.


Oferujemy:

·      Pracę w międzynarodowej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku w oparciu o umowę o pracę.

·      Atrakcyjny system premiowy.

·      Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej.

·      Szereg benefitów pozapłacowych tj. Medicover, dofinansowanie karty Multisport.

·      Platformę do nauki języków oraz e-learningową.

·      Wewnętrzne drużyny sportowe (siatkówka, piłka nożna).

·      Comiesięczne zespołowe wyjścia lunchowe.

·      Imprezy integracyjne.


Zapraszamy do aplikacji! :)

Rekomendowane oferty

Tech Solutions Specialist with German

Nowa
Cognizant
Kraków
English
Google Analytics
German
Nowa

Customer Success Specialist

Nowa
4 880 - 7 000 PLN/mies.
Giganci Programowania
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
obsługa klienta
budowanie relacji
Nowa