Do naszego zespołu szukamy osoby, która z pasją i zaangażowaniem będzie budować długofalowe relacje z klientami.
Jako Specjalista ds. Relacji z Klientami będziesz odpowiadać za analizę potrzeb klientów, reagowanie na sygnały odejścia oraz wdrażanie działań zwiększających lojalność i satysfakcję odbiorców naszych usług. Jeśli masz doświadczenie w opiece nad klientem i chciałbyś rozwijać się w ciekawej branży consultingowej wyślij nam swoje CV!
Twoje obowiązki:
· Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz zwiększanie ich zaangażowania poprzez regularny kontakt i dbanie o ich satysfakcję.
· Bieżąca współpraca z Team Leaderem w tworzeniu pozytywnych doświadczeń dla klientów.
· Identyfikacja potencjału klientów do skorzystania z ulgi B+R i inicjowanie spotkań w celu omówienia możliwości jej zastosowania.
· Podejmowanie działań mających na celu ponowne zaangażowanie klientów nieaktywnych oraz nadzorowanie procesów związanych z zakończeniem współpracy.
· Monitorowanie satysfakcji klientów na różnych etapach współpracy, podejmowanie działań prewencyjnych.
· Analiza i aktualizacja danych klientów, przygotowywanie raportów dotyczących retencji, monitorowanie wyników i proponowanie działań mających na celu ich poprawę.
· Współpraca z zespołami sprzedaży i konsultingu w celu tworzenia strategii, które zwiększą lojalność klientów.
· Tworzenie materiałów wspierających komunikację z klientami.
Nasze oczekiwania:
· Doświadczenie przynajmniej 1-2 lata w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, marketingu lub windykacji z udokumentowanymi sukcesami w utrzymaniu klientów.
· Znajomość języka angielskiego na poziomie B2+.
· Świetne umiejętności komunikacyjne – umiejętność budowania relacji, zadawania pytań, które pomagają zrozumieć potrzeby klientów oraz radzenie sobie z obiekcjami.
· Umiejętność analizowania danych i wyciągania z nich wniosków; dokładność, dociekliwość.
· Umiejętność skutecznego rozpoznawania potrzeb klientów i dostosowywania działań do ich specyficznych wymagań.
· Umiejętność samodzielnego identyfikowania problemów, proponowania rozwiązań oraz elastycznego reagowania na zmieniające się warunki.
· Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
· Znajomość narzędzi CRM (znajomość Salesforce czy Galileo będzie dodatkowym atutem).
· Dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu Customer Experience.
Oferujemy:
· Pracę w międzynarodowej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku w oparciu o umowę o pracę.
· Atrakcyjny system premiowy.
· Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej.
· Szereg benefitów pozapłacowych tj. Medicover, dofinansowanie karty Multisport.
· Platformę do nauki języków oraz e-learningową.
· Wewnętrzne drużyny sportowe (siatkówka, piłka nożna).
· Comiesięczne zespołowe wyjścia lunchowe.
· Imprezy integracyjne.
Zapraszamy do aplikacji! :)
Rekomendowane oferty