Specjalista Relacji z Klientem (K/M)

Obsługa klienta

Specjalista Relacji z Klientem (K/M)

Obsługa klienta

Postępu 15, Warszawa

LINK4

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

ubezpieczenia
Microsoft Office
analiza dokumentacji

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • obsługa odwołań poszkodowanych lub ich pełnomocników (analiza problemów, wysokości roszczeń, odpowiedzi),
  • identyfikowanie nieprawidłowości w procesie likwidacji szkód w celu poprawy ich jakości zgodnie z wewnętrznymi procedurami Spółki oraz wymogami prawa,
  • terminowe zawieranie umów ugody na podstawie wynegocjowanych wysokości odszkodowania z roszczącym lub jego pełnomocnikiem,
  • realizowanie wyznaczonych celów dotyczących ilości i jakości obsługiwanych spraw,
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie likwidacji szkód,
  • przygotowywanie odpowiedzi na interwencje Komisji Nadzoru Finansowego, Rzecznika Ubezpieczonych i Rzecznika Konsumentów w zakresie procesu likwidacji szkód.


Nasze wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie ubezpieczeniowej lub innej zajmującej się zwalczaniem przestępczości ubezpieczeniowej,
  • umiejętność analizy dokumentacji i formułowania wniosków,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność priorytetyzowania zadań,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.


To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w tygodniu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Wymagane umiejętności

ubezpieczenia
Microsoft Office
analiza dokumentacji

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 27.11.2025

Specjalista Relacji z Klientem (K/M)

Podsumowanie oferty

Specjalista Relacji z Klientem (K/M)

Postępu 15, Warszawa

LINK4

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest LINK4 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.