Specjalista Technicznej Obsługi Szkód (K/M)

Obsługa klienta

Specjalista Technicznej Obsługi Szkód (K/M)

Obsługa klienta

Postępu 15, Warszawa

LINK4

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

negocjacje

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • dokonywanie ocen technicznych, wycen wartości pojazdów i kosztów napraw w ramach zgłaszanych szkód komunikacyjnych,

  • weryfikowanie kosztów napraw pojazdów samochodowych,

  • analiza i sporządzanie dokumentacji szkodowej od strony technicznej,

  • analiza dokumentacji szkodowej pod kątem fraudu,

  • kontakt telefoniczny z Poszkodowanym podczas analizy szkody.


Nasze wymagania

  • wiedza z zakresu techniki samochodowej, eksploatacji pojazdów i ruchu drogowego,

  • znajomość i obsługa programów: Audatex, Info-Ekspert (lub Eurotax/DAT),

  • znajomość zasad wyceny wartości pojazdów - w tym pojazdów specjalistycznych,

  • komunikatywność i umiejętność pracy bezpośrednio z klientem,

  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów,

  • doświadczenie na stanowisku związanym z techniczną obsługą szkód komunikacyjnych lub w firmie ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem,

  • mile widziane wykształcenie techniczne związane z motoryzacją lub eksploatacją pojazdów i maszyn.


To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,

  • pracę w charakterze stacjonarnego Rzeczoznawcy,

  • pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,

  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,

  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,

  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,

  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Wymagane umiejętności

negocjacje

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 12.11.2025

Specjalista Technicznej Obsługi Szkód (K/M)

Podsumowanie oferty

Specjalista Technicznej Obsługi Szkód (K/M)

Postępu 15, Warszawa

LINK4

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest LINK4 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.