telefoniczna i mailowa obsługa Klienta i Agenta LINK4,
obsługa czatu do kontaktu z Klientami i Agentami,
wprowadzanie zmian na polisach nowych i odnowieniowych,
obsługa i rozpatrywanie zgłoszeń Klientów,
wspieranie Agentów w zakresie obsługi aplikacji do sprzedaży i obsługi polis,
realizacja celów jakościowych i sprzedażowych.
Nasze wymagania
masz dobre umiejętności komunikacyjne,
jesteś nastawiony/a na cel i jego realizację,
chcesz poszerzać swoją wiedzę w obszarze ubezpieczeń i zdobywać doświadczenie w obsłudze Klienta i Agenta,
posiadasz wykształcenie min. średnie,
jesteś gotowy do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-18:00 (pracujemy 8 godzin dziennie).
To oferujemy
stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz na miesiąc, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.