Zajmujemy się digital marketingiem. Nasz przepis na sukces to łączenie wiedzy o konsumencie z celami biznesowymi marketera, tak by tworzyć skuteczną komunikację marek. By to osiągnąć, skupiamy ekspertów z najróżniejszych obszarów: media, rozrywka, technologia i digital art. Specjalizujemy się w mediach cyfrowych, dobierając najefektywniejsze kanały i formaty komunikacji. Tak, tak, dane i wyciąganie z nich wniosków to też my. Myślimy doświadczeniem ludzi z markami – bo chcemy, by nasza komunikacja i marki, dla których pracujemy były uwielbiane. Tworzymy centra kompetencji, z których korzystają agencje Publicis Groupe.
- Samodzielnie poprowadzisz projekty i zintegrowane kampanie komunikacyjne 360 w obszarach ATL, Digital/ Social (na rynku polskim oraz zagranicznym);
- Będziesz otwarcie komunikować się i współpracować z zespołami Kreacji, Strategii, Social Media & Content, Designu i Produkcji;
- Stworzysz prezentacje, harmonogramy, kosztorysy i podsumowania projektów;
- Skoordynujesz rozmowy z kontrahentami;
- Zaangażujesz się w monitorowanie działań konkurencyjnych marek i trendów;
- Będziesz dbać o jakość i terminowość realizowanych działań;
- Zadbasz o właściwe zrozumienie potrzeb klienta przez zespół.
- 2-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku zdobytego w agencji reklamowej;
- Umiejętności planowania i koordynacji kampanii zintegrowanych we współpracy z innymi działami;
- Znajomości platform social mediowych i ich możliwości reklamowych;
- Śledzenia trendów w obszarze platform streamingowych;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, która pozwoli prowadzić projektu z podwykonawcami i Klientem anglojęzycznym;
- Zrozumienia pracy zespołowej, pozytywnego nastawienia, proaktywności i bycia „open-minded”;
- Zaangażowania, dbałości o szczegóły, proaktywnego podejścia oraz umiejętności ustalania priorytetów;
- Samodzielności i umiejętności delegowania zadań.
Mile widziane:
- Znajomość świata streamerów i youtuberów.
- Pracę hybrydową
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą").
- Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.