Creative Influencer Specialist
Nowa
Marketing

Creative Influencer Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa
LiquidThread

LiquidThread

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

influencer marketing

social media

Opis stanowiska

Agencja LiquidThread specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych w cyfrowym świecie contentu i rozrywki. Zespół Agencji łączy kreatywność z technologią, oferując innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb i celów biznesowych klientów. Współpraca z YOTTA wzmacnia działania LiquidThread i dzięki wykorzystaniu danych pozwala trafnie odpowiadać na potrzeby konsumentów i dostarczać markom komunikację w odpowiednich kontekstach. Mierzalność kampanii umożliwia klientom ocenę efektywności i optymalizację działań.

LiquidThread pełni również funkcję centrum kompetencyjnego w Publicis Groupe Polska, wspierając agencje w obszarach influencer marketingu, branded entertainment, gamingu i nowych kanałów social media.

Skuteczność Agencji potwierdzają liczne nagrody branżowe, w tym EFFIE Awards, Innovation, KTR, Mixx Awards, Kreatura i EMMA. Od 2016 roku wspólnie z Klientami Agencja zdobyła 30 statuetek EFFIE Awards, a w 2022 roku znalazła się na podium Rankingu Agencji EFFIE.

 

Tym się będziesz zajmować:

  • Kreatywny leadership w tworzeniu pomysłów na influencerskie kampanie w SoMe
  • Opracowywanie graficznej strony kampanii, w tym produkcja i post-produkcja video
  • Dostarczanie influencerom wytycznych do tworzenia materiałów oraz eksperckie wsparcie w procesie twórczo-produkcyjnym
  • Przeprowadzanie warsztatów ułatwiających influencerom realizację kampanii
  • Research pozwalający na dopasowanie twórców do marek


Tego od Ciebie potrzebujemy:

  • Biegła znajomość twórczości influencerów i umiejętność przekładania idei na ich profile
  • Doświadczenie i ekspercka wiedza o przygotowaniu rekomendacji audio-wizualnych dla formatów video oraz możliwościach oferowanych przez platformy
  • Racjonalne myślenie mierzalnymi efektami kampanii
  • Biegłość w tworzeniu prezentacji ppt oraz kreatywność w prezentowaniu swoich pomysłów
  • Biegła znajomość języka angielskiego, która pozwoli Ci się swobodnie komunikować
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami AI używanymi w komunikacji
  • Znajomość branż beauty, ecommerce, retail


Co oferujemy:

  • Pracę hybrydową
  • Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
  • Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą").
  • Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych

 

W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

Rekomendowane oferty

Specjalista/ka ds. Social Media na rynek czeski/słowacki

Nowa
5 280 - 5 544 PLN/mies.
Cosibella
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
CapCut
TikTok
Instagram
Nowa