Office & Administration Specialist

8 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
HR

Office & Administration Specialist

HR

Krakusa 11, Kraków

LiveKid

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
8 000 - 12 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

dobra organizacja

Mile widziane

język hiszpański

Opis stanowiska

Cześć! Jesteśmy LiveKid i specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dla przedszkoli i żłobków. 📱🧒 Z naszej aplikacji korzysta ponad 4000 żłobków i przedszkoli w Polsce, Hiszpanii i Meksyku. Co trzeci rodzic w Polsce, którego dziecko uczęszcza do prywatnego żłobka i przedszkola to nasz użytkownik, a płatności za czesne, które przepływają przez apkę to ponad miliard złotych rocznie.


Brzmi ciekawie? Jeżeli tak to super, bo tak się składa, że aktualnie poszukujemy Office & Administration Specialist do zaopiekowania całej tej części naszej firmy, której nie widzą nasi użytkownicy, a jest przecież kluczowa do tego żebyśmy mogli dostarczać naszą aplikację, a nasza Załoga była zaopiekowana zarówno pod względem dokumentów i terminowych wynagrodzeń, jak i dobrze wyposażonego biura. 


➡️ Dlaczego Cię potrzebujemy? 

Jako Office & Administration Specialist będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Kontakt i obsługę wszystkich dostawców: biuro księgowe, banki, leasingodawcy, firma sprzątająca biuro itp.

  • Obsługę spraw kadrowo-księgowych Załogi LiveKid (np. pytania o wynagrodzenia, umowy, status studenta).

  • Cały proces obiegu i księgowania faktur kosztowych.

  • Cały proces obiegu i archiwizowania dokumentów (umowy, kontrakty, NDA, oświadczenia itp).

  • Obsługę bieżącej korespondencji (mail, poczta tradycyjna).

  • Zakup i inwentaryzację sprzętu (laptopy, monitory, słuchawki itp.).

  • Opłacanie faktur i zlecanie przelewów.

  • Prowadzenie dokumentacji i procesów w obszarze ochrony danych osobowych (RODO).

  • Opieka i obsługa biura, tak żeby wszystko sprawnie działało i niczego nie zabrakło. ❤️

  • Organizację eventów firmowych (integracje, wyjazdy, spotkania świąteczne itp.).

  • Generalnie wszystko to co sprawia, że nasz team może się skupić na tworzeniu najlepszej aplikacji dla żłobków i przedszkoli a cała organizacja działa sprawnie, płacimy ludziom, dostawcom i urzędom na czas itp. 🫶


*Te wszystkie operacje prowadzimy w czterech spółkach w Polsce, Hiszpanii, Meksyku (nie musisz wiedzieć nic o Hiszpanii/Meksyku - wszystkiego Cię nauczymy). 


➡️ Z kim będziesz współpracować na co dzień:

➡️ Nasze wymagania

Must have:

  • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu biurem, dokumentami, księgowością, kadrami w spółce o podobnej wielkości (50-200 osób).

  • Podstawowa praktyczna wiedza nt. księgowości, RODO, podatków w Polsce.

  • Komunikatywny i płynny język angielski (bo będziesz współpracować z zespołem i księgowymi w Hiszpanii i Meksyku).

  • Płynność w nowoczesnych narzędziach typu slack, notion, google workspace itp.

  • Terminowość, systematyczność i skłonność do utrzymywania porządku w podległych obszarach.

  • Chęć rozwoju i uczenia się nowych rzeczy (faktyczna chęć, nie tylko na poziomie deklaracji).

  • Otwartość na nowe podejścia (np. że można zrobić lepiej/szybciej).

Nice to have:

  • Język hiszpański (czasem będzie się pewnie trzeba dogadać z lokalnymi księgowymi ☺️).

  • Doświadczenie w pracy z zespołami w innych kulturach, strefach czasowych itp.

  • Umiejętności automatyzacji procesów (narzędzia typu zapier, n8n, make).

  • Znajomość SaldeoSmart.


➡️ Tryb współpracy:

  • 4 dni w biurze (Krakusa 11, Kraków) i 1 dzień zdalnie.

  • Dwa dni w pełni elastyczne pod kątem godzin.

  • Trzy dni w tygodniu dostępność w godzinach 16:00 - 18:00 (tak żeby team w Meksyku mógł się z Tobą zdzwonić w ich godzinach 8:00-10:00 jeżeli jest taka potrzeba).


➡️ Nasze wartości

Wartości, którymi się kierujemy to: Ownership, Growth mindset, Get it done, Transparency oraz Teamwork and Communication. 💪 No i super (pewnie sobie myślisz), ale co to właściwie znaczy?

💪 Ownership oznacza, że każdy potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje działania i decyzje. Traktujemy się zwajemnie jak dorośli.

🤯 Growth mindset to przekonanie, że zawsze jest coś nowego do nauczenia się i rozwijania swoich umiejętności. 

🤝 Get it done po prostu dowozimy to na co się umawiamy. 

😇 Transparency to kluczowa wartość, która pozwala nam na budowanie zaufania i otwartości w relacjach z klientami oraz w naszym zespole.

👊Teamwork and Communication wszyscy gramy do jednej bramki więc komunikujemy sie wprost, szczerze i bez owijania w bawełnę.


➡️ Co możemy Ci zaoferować?

➡️ Wynagrodzenie podstawowe B2B 8.000 PLN netto - 12.000 PLN netto (+ VAT) lub odpowiednik na umowie zlecenie.

➡️ Pracę na dowolnym wybranym przez Ciebie sprzęcie (macbook, windows, 3 monitory - co potrzebujesz).

➡️ Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie 21 lub 26 płatnych dni wolnych w ciągu roku (w zależności od Twojego doświadczenia). 🌴

➡️ Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce (prześledź kariery osób, które dołączały do nas kilka lat temu żeby zrozumieć czemu to może być realny benefit vs firma w stagnacji).

➡️ Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (Warta), karty sportowej (FitProfit) oraz nauki angielskiego.

➡️ Miejsca parkingowe tuż pod biurem. 🚗

➡️ Liczne imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe… No będzie się działo! 🎉

➡️ Pracę w biurze w centrum Starego Podgórza z genialną atmosferą i dużą ilością kawy. I cukierków! 🍬

Oferta dodana: 17.09.2025
Lokalizacja biura

Office & Administration Specialist

8 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikuj na ofertę pracy

Office & Administration Specialist

Krakusa 11, Kraków

LiveKid

8 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest LiveKid Sp z o.o z siedzibą we Wrocławiu, ul. Energetyczna 6 / 7, 53-330 Wrocław (dalej jako "adm... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca