Specjalista/Specjalistka Kluczowych Klientów
-, Warszawa
LOTTE Wedel
Będąc częścią grupy LOTTE, Wedel jest zarządzany lokalnie, przez polski zespół zarządzający, a wszyscy pracownicy są autorami zmian – współtworzą firmę i jej portfolio. Strukturę zatrudnienia wyróżnia różnorodność, a kultura organizacyjna oparta jest na szacunku i otwartości na różne punkty widzenia oraz nowe rozwiązania, przy jednoczesnym pielęgnowaniu pamięci o historii i dokonaniach założycieli. Więcej o kulturze organizacyjnej Wedla: https://wedel.pl/o-firmie/nasze-wartosci 🍫
Opis stanowiska
Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce – codzienna obsługa, wdrażanie nowości i koordynacji działań promocyjnych
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami e-commerce
Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji wspierających Business Review z klientami
Monitorowanie wyników sprzedaży i efektywności działań promocyjnych
Koordynacja procesów handlowych – rozliczenia budżetów kontraktowych i promocyjnych, kontrola płatności, bieżąca dokumentacja
Monitoring rynku i konkurencji w kanałach nowoczesnych i cyfrowych – rekomendowanie działań zwiększających widoczność marki i efektywność sprzedaży
Obsługa systemów wspierających proces sprzedażowy (SAP, ACIT, Tableau)
Współpraca międzydziałowa z Marketingiem Handlowym, Obsługą Klienta, Łańcuchem Dostaw w zakresie realizacji wspólnych projektów i planów aktywności
Aktywny udział w rozwoju kanału e-commerce – wdrażanie nowych rozwiązań digitalowych, optymalizacja procesów sprzedażowych
Organizacja spotkań sprzedażowych, przygotowanie materiałów i prezentacji wspierających współpracę z klientami
Wymagania
Min. 1 rok doświadczenia w pracy administracyjno- operacyjnej w branży FMCG
Znajomość procesów biznesowych w pionie sprzedaży w kanałach convenience i e-commerce
Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point)
Wykształcenie wyższe
Mile widziana znajomość systemu SAP i ACIT
Umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy
Łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
Otwartość, kreatywność i determinacja w poszukiwaniu niekonwencjonalnych rozwiązań
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
OFERUJEMY ⤵
🍬 umowa o pracę,
🍫 dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce
🍬 możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej
🍫 słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka
🍬 dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
🍫 doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
🍬 krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
🍫 budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową
🍬 zniżki na bilety Kolei Mazowieckich
🍫 ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna
🍬 dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów
🍫 swobodny dostęp do produktów i nowości E. Wedel
🍬 zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
🍫 wolontariat pracowniczy
Jesteśmy najstarszą i według wielu najsmaczniejszą, czekoladową marką w Polsce! Od ponad 170 lat dostarczamy przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku najlepszej jakości czekolady.
Specjalista/Specjalistka Kluczowych Klientów
Specjalista/Specjalistka Kluczowych Klientów
-, Warszawa
LOTTE Wedel