LOTTE Wedel
Jesteśmy najstarszą i według wielu najsmaczniejszą, czekoladową marką w Polsce! Od ponad 170 lat dostarczamy przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku najlepszej jakości czekolady.
Będąc częścią grupy LOTTE, Wedel jest zarządzany lokalnie, przez polski zespół zarządzający, a wszyscy pracownicy są autorami zmian – współtworzą firmę i jej portfolio. Strukturę zatrudnienia wyróżnia różnorodność, a kultura organizacyjna oparta jest na szacunku i otwartości na różne punkty widzenia oraz nowe rozwiązania, przy jednoczesnym pielęgnowaniu pamięci o historii i dokonaniach założycieli. Więcej o kulturze organizacyjnej Wedla: https://wedel.pl/o-firmie/nasze-wartosci 🍫
Opis stanowiska
opracowywanie przy współpracy z brand marketingiem planów komunikacyjnych dla wybranych marek z portfela LOTTE Wedel
nadzór operacyjny nad pracami agencji strategicznej, mediowej i digitalowej, PR-owej
planowanie i zakup kampanii mediowych – nadzór nad ich przebiegiem i optymalizacją
planowanie i nadzór nad projektami specjalnymi
planowanie i koordynacja projektów z zakresu mediów ATl i BTL
tworzenie wytycznych do aplikacji w kampaniach na podstawie rekomendacji strategicznych, wniosków ze zrealizowanych kampanii i trendów komunikacyjnych
rozwój zespołu Marketingu i R&D w zakresie podstaw planowania kampanii mediowych
współpraca z partnerami wewnętrznymi (dział badań, dział analiz, dział strategii itp.) w celu opracowania rekomendacji działań mediowych dopasowanych do celów komunikacyjnych
przyczynianie się do wzrostu konkurencyjności organizacji poprzez zwiększanie efektywności rozwiązań mediowych oraz testowanie nowych rozwiązań digital dostępnych na rynku
identyfikacja trendów konsumenckich i zmian w konsumpcji mediów w celu optymalizacji prowadzonych działań współzarządzanie budżetem mediowym i produkcyjnym
Wymagania
minimum 2 lata w obszarze mediów – po stronie agencji lub klienta
wykształcenie kierunkowe z zakresu zarządzania, ekonomii, marketingu/mediów itd
dobra znajomość rynku mediów oraz narzędzi do holistycznego planowania komunikacji i analizy rekomendacji
umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego ze szczególnym uwzględnieniem efektywności wsparcia komunikacyjnego
udokumentowana umiejętność koordynowania projektów z zakresu marketingu, mediów lub szeroko pojętych działań digital
biegła znajomość języka angielskiego
biegła znajomość platform social media, ich charakterystyki, konsumpcji oraz trendów
umiejętności korzystania z narzędzi analitycznych (GA4), CMS, oraz umiejętność wyciągania wniosków z raportów i zarządzania danymi
OFERUJEMY ⤵
🍬 umowa o pracę,
🍫 dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce
🍬 możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej
🍫 słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka
🍬 dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
🍫 doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
🍬 krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
🍫 budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową
🍬 zniżki na bilety Kolei Mazowieckich
🍫 ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna
🍬 dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów
🍫 swobodny dostęp do produktów i nowości E. Wedel
🍬 zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
🍫 wolontariat pracowniczy
Rekomendowane oferty