Specjalista / Specjalistka Mediów
Nowa
Media

Specjalista / Specjalistka Mediów

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
LOTTE Wedel

LOTTE Wedel

Jesteśmy najstarszą i według wielu najsmaczniejszą, czekoladową marką w Polsce! Od ponad 170 lat dostarczamy przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku najlepszej jakości czekolady.

Wymagane umiejętności

angielski C1

media

marketing

analiza rekomendacji

social media

CMS

GA4

Opis stanowiska

Będąc częścią grupy LOTTE, Wedel jest zarządzany lokalnie, przez polski zespół zarządzający, a wszyscy pracownicy są autorami zmian – współtworzą firmę i jej portfolio. Strukturę zatrudnienia wyróżnia różnorodność, a kultura organizacyjna oparta jest na szacunku i otwartości na różne punkty widzenia oraz nowe rozwiązania, przy jednoczesnym pielęgnowaniu pamięci o historii i dokonaniach założycieli. Więcej o kulturze organizacyjnej Wedla: https://wedel.pl/o-firmie/nasze-wartosci 🍫


Opis stanowiska

  • opracowywanie przy współpracy z brand marketingiem planów komunikacyjnych dla wybranych marek z portfela LOTTE Wedel

  • nadzór operacyjny nad pracami agencji strategicznej, mediowej i digitalowej, PR-owej

  • planowanie i zakup kampanii mediowych – nadzór nad ich przebiegiem i optymalizacją

  • planowanie i nadzór nad projektami specjalnymi

  • planowanie i koordynacja projektów z zakresu mediów ATl i BTL

  • tworzenie wytycznych do aplikacji w kampaniach na podstawie rekomendacji strategicznych, wniosków ze zrealizowanych kampanii i trendów komunikacyjnych

  • rozwój zespołu Marketingu i R&D w zakresie podstaw planowania kampanii mediowych

  • współpraca z partnerami wewnętrznymi (dział badań, dział analiz, dział strategii itp.) w celu opracowania rekomendacji działań mediowych dopasowanych do celów komunikacyjnych

  • przyczynianie się do wzrostu konkurencyjności organizacji poprzez zwiększanie efektywności rozwiązań mediowych oraz testowanie nowych rozwiązań digital dostępnych na rynku

  • identyfikacja trendów konsumenckich i zmian w konsumpcji mediów w celu optymalizacji prowadzonych działań współzarządzanie budżetem mediowym i produkcyjnym


Wymagania

  • minimum 2 lata w obszarze mediów – po stronie agencji lub klienta

  • wykształcenie kierunkowe z zakresu zarządzania, ekonomii, marketingu/mediów itd

  • dobra znajomość  rynku mediów oraz narzędzi do holistycznego planowania komunikacji i analizy rekomendacji

  • umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego ze szczególnym uwzględnieniem efektywności wsparcia komunikacyjnego

  • udokumentowana umiejętność koordynowania projektów z zakresu marketingu, mediów lub szeroko pojętych działań digital

  • biegła znajomość języka angielskiego

  • biegła znajomość platform social media, ich charakterystyki, konsumpcji oraz trendów

  • umiejętności korzystania z  narzędzi analitycznych (GA4), CMS, oraz umiejętność wyciągania wniosków z raportów i zarządzania danymi


OFERUJEMY ⤵

🍬 umowa o pracę,

🍫 dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce

🍬 możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej

🍫 słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka

🍬 dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników

🍫 doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,

🍬 krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)

🍫 budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową

🍬 zniżki na bilety Kolei Mazowieckich

🍫 ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna

🍬 dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów

🍫 swobodny dostęp do produktów i nowości E. Wedel

🍬 zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel

🍫 wolontariat pracowniczy