Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem włoskim

Pruszcz Gdański
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
LPP SA

LPP SA

Jesteśmy polską, społecznie odpowiedzialną firmą rodzinną, a naszą pasją jest projektowanie ubrań dla tych, którzy cenią modę, piękno i estetykę. To dla nich stworzyliśmy 5 marek odzieżowych - Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.

Wymagane umiejętności

włoski B2

angielski B1

Call center

MsOffice

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa zgłoszeń przychodzących od klientów marek LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay)

  • Kontakt z klientami za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji (e-mail, telefon, chat)

  • Współpraca z innymi działami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi (magazyny, operatorzy płatności, przewoźnicy, salony stacjonarne)

  • Monitorowanie i analiza procesów obsługi klienta z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi zgodnie z ustalonymi wskaźnikami indywidualnymi i zespołowymi

Nasze wymagania

  • Znajomość języka włoskiego na poziomie min. B2/C1 (w mowie i piśmie)

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta – mile widziane w branży e-commerce

  • Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office; łatwość w nauce nowych systemów

  • Dobra organizacja pracy, dokładność i skrupulatność

  • Wysoka komunikatywność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku

  • Pozytywne nastawienie, wysoka kultura osobista i zaangażowanie

  • Samodzielność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów

To oferujemy

  • Pracę w największej polskiej firmie modowej o międzynarodowym zasięgu

  • Umowę o pracę bez okresu próbnego

  • 25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) - dla Ciebie i Twoich bliskich

  • Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach

  • Program wsparcia pracowników heLPP - bezpłatne i anonimowe porady w 3 obszarach: psychologicznym, finansowym i prawnym

  • Dofinansowanie do studiów podyplomowych oraz kursu języka angielskiego (po przepracowaniu min. 3 miesięcy)

  • Codzienna praca na nowoczesnym sprzęcie oraz rozwiązaniach pakietu Microsoft

  • Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów i szkoleń

  • Nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę w wyrażaniu siebie

  • Darmowy parking samochodowy oraz rowerowy