O nas
LVL UP MEDIA tworzy grupa entuzjastów mediów, digitalu i e-commerce’u. W mediach chcemy sprawić, by reklama digitalowa była wartościowa, pożądana przez odbiorców. Jesteśmy w stanie to osiągnąć poprzez maksymalne dopasowanie przekazu do ich potrzeb oraz momentu na ścieżce zakupowej. Takie dopasowanie jest możliwe tylko dzięki zaawansowanemu łączeniu danych i wykorzystaniu ich do komunikacji. W e-commerce specjalizujemy się we wspieraniu klientów na Market Place jak Allegro, czy Amazon oraz zaawansowanej analityce e-commerce.
LV LUP MEDIA jest agencją w Grupie OEX, do której należy między innymi LOYLATY POINT - programy lojalnościowe dla takich klientów jak IKEA, Decathlon, Smyk, VisionExpress, Stokrotka, digitalowa agencja kreatywna BLUECLOUD INTERACTIVE.
Dołącz do nas i twórz z nami wizję agencji nowego typu, która stoi na danych. Zapraszamy!
Twój zakres obowiązków
- Planowanie i zakup kampanii online przy wykorzystanie szerokiego spektrum narzędzi digital marketingu (od rekomendacji po rozliczenie działań)
- Analiza efektywności kampanii z uwzględnieniem wskaźników mediowych i sprzedażowych
- Kompleksowa i samodzielna opieka wskazanych Klientów digitalowych
- Wsparcie w przygotowywaniu kompleksowych strategii mediowych dla obsługiwanych Klientów oraz new business
- Raportowanie oraz odpowiedzialność za powierzone zadania przy obsłudze Klientów
- Współpraca i prowadzenie negocjacji z Wydawcami
- Bieżąca współpraca z innymi zespołami w ramach grupy Data Science House (m.in. agencją kreatywną) oraz wsparcie przy projektach ecommerce
- Monitorowanie trendów rynkowych / nowych rozwiązań reklamowych oraz rekomendowanie innowacyjnych sposobów komunikacji z konsumentem
Nasze wymagania
- Wymagane min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w planowaniu mediów digitalowych oraz samodzielnym prowadzeniu kampanii z wykorzystaniem różnych kanałów online (warunek konieczny)
- Umiejętność analizowania wyników działań marketingowych, tworzenia podsumowań i rekomendacji (warunek konieczny).
- Chęć rozwoju w branży reklamowej oraz e-commerce
- Mile widziana znajomość rynku reklamy offline
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość narzędzi MS Office (Excel oraz PowerPoint) oraz Google Analytics / Campaign Manager (min. poziom średniozaawansowany)
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie w pracę oraz dbanie o jej jakość
- Umiejętność pracy pod presją czasu
To oferujemy
- Pracę dla ciekawych i znanych klientów marek również międzynarodowych
- Realizację niestandardowych projektów w mediach digital (w tym na marketplace oraz u retailerów)
- Pracę przy rozwoju narzędzi analitycznych oraz e-commerce
- Przejrzysty proces rozwoju oparty o doskonalenie kompetencji i realizację celów
- Super atmosferę w zgranym oraz doświadczonym zespole, na którym możesz polegać
- Nowoczesne i przytulne biuro w Wilanowie
- Elastyczne podejście do pracy biuro vs. home office
- Pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport oraz zajęcia z angielskiego po okresie próbnym)