Media Digital Planner
Nowa
Marketing

Media Digital Planner

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

media digital

e-commerce

Microsoft Office

Google Analytics

Campaign Manager

Opis stanowiska

O nas

LVL UP MEDIA tworzy grupa entuzjastów mediów, digitalu i e-commerce’u. W mediach chcemy sprawić, by reklama digitalowa była wartościowa, pożądana przez odbiorców. Jesteśmy w stanie to osiągnąć poprzez maksymalne dopasowanie przekazu do ich potrzeb oraz momentu na ścieżce zakupowej. Takie dopasowanie jest możliwe tylko dzięki zaawansowanemu łączeniu danych i wykorzystaniu ich do komunikacji. W e-commerce specjalizujemy się we wspieraniu klientów na Market Place jak Allegro, czy Amazon oraz zaawansowanej analityce e-commerce.


LV LUP MEDIA jest agencją w Grupie OEX, do której należy między innymi LOYLATY POINT - programy lojalnościowe dla takich klientów jak IKEA, Decathlon, Smyk, VisionExpress, Stokrotka, digitalowa agencja kreatywna BLUECLOUD INTERACTIVE.

Dołącz do nas i twórz z nami wizję agencji nowego typu, która stoi na danych. Zapraszamy!


Twój zakres obowiązków

  • Planowanie i zakup kampanii online przy wykorzystanie szerokiego spektrum narzędzi digital marketingu (od rekomendacji po rozliczenie działań)
  • Analiza efektywności kampanii z uwzględnieniem wskaźników mediowych i sprzedażowych
  • Kompleksowa i samodzielna opieka wskazanych Klientów digitalowych
  • Wsparcie w przygotowywaniu kompleksowych strategii mediowych dla obsługiwanych Klientów oraz new business
  • Raportowanie oraz odpowiedzialność za powierzone zadania przy obsłudze Klientów
  • Współpraca i prowadzenie negocjacji z Wydawcami
  • Bieżąca współpraca z innymi zespołami w ramach grupy Data Science House (m.in. agencją kreatywną) oraz wsparcie przy projektach ecommerce
  • Monitorowanie trendów rynkowych / nowych rozwiązań reklamowych oraz rekomendowanie innowacyjnych sposobów komunikacji z konsumentem


Nasze wymagania

  • Wymagane min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w planowaniu mediów digitalowych oraz samodzielnym prowadzeniu kampanii z wykorzystaniem różnych kanałów online (warunek konieczny)
  • Umiejętność analizowania wyników działań marketingowych, tworzenia podsumowań i rekomendacji (warunek konieczny).
  • Chęć rozwoju w branży reklamowej oraz e-commerce
  • Mile widziana znajomość rynku reklamy offline
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość narzędzi MS Office (Excel oraz PowerPoint) oraz Google Analytics / Campaign Manager (min. poziom średniozaawansowany)
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie w pracę oraz dbanie o jej jakość
  • Umiejętność pracy pod presją czasu


To oferujemy

  • Pracę dla ciekawych i znanych klientów marek również międzynarodowych
  • Realizację niestandardowych projektów w mediach digital (w tym na marketplace oraz u retailerów)
  • Pracę przy rozwoju narzędzi analitycznych oraz e-commerce
  • Przejrzysty proces rozwoju oparty o doskonalenie kompetencji i realizację celów
  • Super atmosferę w zgranym oraz doświadczonym zespole, na którym możesz polegać
  • Nowoczesne i przytulne biuro w Wilanowie
  • Elastyczne podejście do pracy biuro vs. home office
  • Pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport oraz zajęcia z angielskiego po okresie próbnym)

Rekomendowane oferty

Lead Generation & Marketing Specialist

Nowa
6 000 - 11 000 PLN/mies.
Delante Marketing Sp. z o.o. sp. k.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
data analyst
marketing
angielski
Nowa