Oferty
Customer Insights Expert
Nowa

Customer Insights Expert

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

analiza

obsługa klienta

Microsoft Office Excel

język angielski

SQL

Python

SurveyMonkey

Opis stanowiska

Analiza danych i badania konsumenckie to Twoja pasja? Masz smykałkę do liczb, świetnie interpretujesz dane i potrafisz na ich podstawie przygotowywać trafne wnioski i rekomendacje?  

Do naszego zespołu Customer Support poszukujemy osoby na stanowisko Customer Insight Expert, która wesprze nas w jeszcze lepszym zrozumieniu potrzeb naszych klientów, analizie ich zachowań i odkrywaniu kiełkujących trendów.  

Brzmi jak wymarzona praca? Koniecznie prześlij nam swoje CV! 


Zakres obowiązków: 


Analiza danych klientów 

  • Gromadzenie i interpretowanie danych dotyczących zachowań klientów, trendów rynkowych i preferencji konsumenckich 
  • Identyfikowanie kluczowych wniosków mających wpływ na strategię biznesową 
  • Monitorowanie wskaźników satysfakcji klienta i rekomendowanie działań optymalizacyjnych 

Badania rynku i klientów 

  • Planowanie i przeprowadzanie badań ilościowych i jakościowych (ankiety, badania satysfakcji, focus group, analizy rynkowe) 
  • Współpraca z agencjami badawczymi lub partnerami zewnętrznymi 
  • Przygotowywanie raportów i rekomendacji na podstawie wyników badań 
  • Zarządzanie procesem zbierania i analizowania opinii klientów 

Współpraca międzydziałowa 

  • Współpraca z zespołami marketingu, sprzedaży, produktu i obsługi klienta w celu dostarczania informacji wspierających podejmowanie decyzji 
  • Przekładanie insightów klientów na działania operacyjne i strategiczne w organizacji 
  • Prowadzenie prezentacji dla różnych działów na temat wyników badań i rekomendacji 

Tworzenie raportów i wizualizacja danych 

  • Przygotowywanie danych na potrzeby kadry zarządzającej i innych zespołów 
  • Przygotowywanie procesów Customer journey (w tym mapowanie) 
  • Tworzenie atrakcyjnych wizualizacji danych ułatwiających zrozumienie złożonych informacji 


Wymagania: 

  • Minimum 2-5 lat doświadczenia w obszarze badań rynku, analizy danych, customer experience 
  • Doświadczenie w pracy z danymi jakościowymi i ilościowymi 
  • Znajomość narzędzi do badań marketingowych (np. SurveyMonkey, Qualtrics) 
  • Znajomość metod badawczych (ankiety, wywiady, analiza zachowań klientów) 
  • Umiejętność pracy z narzędziami do analizy danych (Excel, SQL, Python) 
  • Znajomość Customer Journey Mapping i metod optymalizacji doświadczeń użytkowników 
  • Umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne 
  • Umiejętność przekładania danych na konkretne rekomendacje biznesowe 
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma projektami jednocześnie 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 

 

Co oferujemy? 

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B – w zależności od preferencji 
  • Opieka medyczna 
  • Karta Multisport 
  • Ubezpieczenie grupowe 
  • Dofinansowanie do wypoczynku 
  • Program EAP 
  • Zniżki na produkty Maczfit 


Rekomendowane oferty

Konsultant ds. Obsługi Klienta portalu rezerwacyjnego

Nowa
4 880 PLN/mies.
TP Poznań
Poznań
rozwiązywanie problemów
wsparcie klienta
aktywne słuchanie
Nowa

Pracownik działu wsparcia klienta

Nowa
LYNX B.V.
Kraków
customer service
obsługa klienta
język angielski
Nowa

Account Manager

Nowa
6 500 - 8 500 PLN/mies.
Absztyfikant sp. z o.o.
Warszawa
Proaktywność
sprzedaż
umiejętności analityczne
Nowa

Asystent/ka z umiejętnością obsługi social media

Nowa
6 500 - 7 500 PLN/mies.
Alicja Fitness Motivation
Rzeszów
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
social media
kreatywność
Nowa

Key Account Advisor

Nowa
Booksy International Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Key Account
customer service
Nowa

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje