Oferty
Konsultant ds. Obsługi Klienta portalu rezerwacyjnego
Nowa
Obsługa klienta

Konsultant ds. Obsługi Klienta portalu rezerwacyjnego

Poznań
4 880 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa
TP Poznań

TP Poznań

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

aktywne słuchanie

wsparcie klienta

komunikatywność

rozwiązywanie problemów

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Chcesz rozwijać się w obszarze obsługi klienta? Dołącz do nas! 

 

Poszukujemy Konsultantów i Konsultantek ds. obsługi klienta portalu rezerwacyjnego w Poznaniu


Start szkolenia:


  • 17.03.2025
  • 07.04.2025
  • 28.04.2025

 

Zadania:

  • Odbieranie połączeń przychodzących w języku polskim i angielskim oraz pomoc klientom w ich zapytaniach
  • Komunikowanie się z klientami portalu za pomocą czatu
  • Doradzanie oraz informowanie o zasadach współpracy
  • Pomoc klientom na różnych etapach współpracy z serwisem

 

Czego oczekujemy?

  • Pozytywnego nastawienia, komunikatywności i dobrej dykcji
  • Sprawnej obsługi komputera i szybkości w wyszukiwaniu informacji
  • Otwartości na potrzeby klienta, odpowiedzialności i zaangażowania
  • Dyspozycyjności na 3 tygodniowe pełnopłatne szkolenie stacjonarne odbywające się od poniedziałku do piątku między 8:00 a 16:30. Po szkoleniu przez 9 tygodni będziemy spotykać się w biurze żeby wesprzeć Cię w wykonywaniu zadań i wyznaczyć mentora
  • Znajomości polskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2 - szkolenie i materiały będą po angielsku
  • Dyspozycyjności min. 120 godzin miesięcznie

 

Co zyskujesz?

  • Po pierwsze nowe doświadczenie! Nie wymagamy go od Ciebie - wszystkiego nauczymy Cię podczas szkolenia
  • Gwarantowaną stawkę godzinową 30.50 zł brutto
  • Współpracę na podstawie umowy zlecenie podpisywanej jeszcze przed pierwszym dniem szkolenia
  • Możliwość obsługi klienta na podstawie elastycznego harmonogramu od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-23:00. Będziemy Cię potrzebować w przynajmniej 2 weekendy.
  • Wynagrodzenie wypłacane w formie tygodniówek lub co miesiąc - wybór należy do Ciebie
  • Swobodną, partnerską atmosferę w zespole
  • Brak dress codu
  • Upominki świąteczne
  • Benefity do wyboru - prywatne ubezpieczenie zdrowotne/karta sportowa/vouchery
  • Możliwość rozwoju w strukturach spółki


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
4 880 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Learning & Development Content Developer

Nowa
7 000 - 8 000 PLN
Antal Sp. z o.o.
Wrocław
angielski
Nowa

User Engagement Specialist

Nowa
8 000 - 13 000 PLN
Mindgram
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
ux
HubSpot
stripo
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży B2B

Nowa
6 500 - 8 500 PLN
Absztyfikant sp. z o.o.
Warszawa
sprzedaż
Proaktywność
obsługa klienta
Nowa

Customer Service Consultant with German and English

Nowa
Manpower
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
obsługa klienta
język niemiecki
Nowa

Specjalista/ka ds. sprzedaży szkoleń - Doradca klienta biznesowego

Nowa
FIG Polska
Warszawa
sprzedaż B2B
komunikatywność
sprzedaż
Nowa