Firma MAEM działa na rynku od 2005 r. Jesteśmy polskim, niezależnym producentem wysokojakościowych, alternatywnych części zamiennych oraz gotowych rozwiązań do różnego rodzaju urządzeń dla okrętownictwa. Nasze produkty wytwarzamy z najwyższą starannością, w oparciu o unikatową metodę reverse engineering. Produkowane części są obecne w maszynowniach ponad 8000 statków, przemierzających wszystkie morza i oceany naszego globu. Czyni nas to obecnie jednym z wiodących producentów alternatywnych części zamiennych w Europie.
Zatrudniamy dziś ponad 150-tu Specjalistów różnych dziedzin, wciąż poszukując najlepszych.
Być może to właśnie na Ciebie czekamy?
SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW STRATEGICZNYCH
miejsce pracy: Zator
Osoba, którą zaprosimy na nasz pokład, wesprze Dział Zakupów, a w zakresie swoich kompetencji będzie odpowiedzialna za:
- zarządzanie dostawami - planowanie, koordynowanie i kontrolowanie procesu dostaw, włącznie z logistyką i magazynowaniem, zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- nadzór nad magazynem handlowym pod kątem wartości i dostępności towaru,
- śledzenie trendów i sytuacji rynkowej, analiza danych w celu oparcia swoich decyzji o zakupie na faktycznych wynikach,
- prowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, w celu uzyskania najlepszych warunków handlowych i budowania pozytywnych relacji z kontrahentami,
- identyfikacja problemów w procesie zakupów oraz znajdowanie optymalnych rozwiązań,
- wsparcie w koordynowaniu zawierania umów handlowych na zakup towarów i usług,
- czynne uczestnictwo w procesie wdrażania nowego produktu lub zmiany dostawcy, w oparciu o kryteria cenowe i jakościowe.
Od Kandydata, z którym chcielibyśmy podjąć współpracę, oczekujemy:
- biegłej znajomości języka angielskiego – zapewnienie swobodnej komunikacji przy realizacji zamówień i podczas negocjacji z zagranicznymi partnerami – warunek konieczny,
- doświadczenia w prowadzeniu negocjacji i wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych – warunek konieczny,
- umiejętności pracy w dynamicznym środowisku i rozwijania długoterminowych relacji biznesowych,
- doświadczenia w sektorze zakupów bądź logistyki – znajomość procesów zakupowych, prowadzanie analiz rynkowych i optymalizacja procesu zakupowego,
- wykształcenia wyższego,
- praktycznej znajomości zagadnień prawniczych – umiejętność zapoznania się z kwestiami prawymi związanymi z umowami na zakupione produkty i usługi,
- bardzo dobrej, praktycznej znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel,
- samodzielności w podejmowaniu decyzji i wdrażaniu działań w celu osiągnięcia wyników,
- zdolności do realizacji zadań w ciągle zmieniającym się środowisku biznesowym – odpowiednie organizowanie pracy i kontrolowanie czasu,
- analitycznego myślenia, orientacji na szczegóły, precyzji w wykonywaniu zadań,
- gotowości do odbywania podróży służbowych – krajowych i zagranicznych,
- czynnego prawa jazdy kat. B.
W zamian możesz od nas oczekiwać:
- stabilności, jaką daje umowa o pracę,
- rzetelnego Pracodawcy, dla którego certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001 nie służą ozdobie ścian, a jakość jest środowiskiem naturalnym,
- miejsca pracy, w którym Twoje bezpieczeństwo jest priorytetem,
- wnętrz, w których zadbaliśmy o każdy szczegół,
- aktywności w ramach CSR – biegaj z nami, chodź na rower, oddaj krew, posprzątaj świat – dołącz do akcji zmieniających rzeczywistość,
- dni, odliczanych nietypowym kalendarzem,
- możliwości korzystania z naszej wewnętrznej biblioteki,
- dostępu do stref relaksu – przeprowadź test wygody foteli, popijając yerbę i kontemplując otaczającą Cię zieleń,
- pakietu socjalny: prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, firmowej siłowni,
- wspierania Twojej ambicji, chęci podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych kompetencji,
- poranków witanych zdrowym, owocowym śniadaniem i zapachem świeżej kawy.
Brzmi ciekawie? Spotkajmy się i porozmawiajmy o tym.