Zadania:
Zarządzanie procesem windykacji oraz należnościami w przypisanym portfelu klientów
Monitorowanie ryzyka kredytowego i podejmowanie działań zapobiegawczych
Obsługa płatności i sporów z klientami globalnymi (e-mail, telefon)
Prowadzenie dokumentacji i raportowanie zgodnie z polityką firmy oraz wymogami SOX
Współpraca z działami finansów, sprzedaży i obsługi klienta w celu rozwiązywania problemów
Monitorowanie i koordynacja zadań w ramach SLA, dbanie o terminowość i jakość procesów
Identyfikowanie usprawnień procesowych oraz udział w inicjatywach Lean Six Sigma
Wsparcie przy wdrożeniach systemów oraz szkoleniach wewnętrznych
Eskalacja problemów i bieżące wspieranie celów zespołu
Wymagania:
Min. 1-2 lata doświadczenia w pracy z procesem windykacji, zarządzania sporami lub w obsłudze klienta
Wykształcenie wyższe
Znajomość języków włoskiego i angielskiego na poziomie min. B2
Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami opartymi na Oracle
Gotowość do pracy w międzynarodowym środowisku
Analityczne podejście do problemów
Oferta:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 9 - 12 miesięcy
Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Możliwość pracy 100% zdalnej (raz w miesiącu obecność w biurze we Wrocławiu)
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Rekomendowane oferty