Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
-
Wsparcie zespołu Customer Service w procesie obsługi klienta
-
Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem określonych kanałów komunikacji
-
Zarządzanie relacjami z klientami oraz obsługa reklamacji w Salesforce
-
Monitorowanie kolejki zgłoszeń i nowych zapytań
-
Identyfikacja możliwości poprawy jakości danych i skrócenia czasu realizacji procesów
-
Wsparcie w szkoleniach i wdrażaniu nowych rozwiązań przed i/lub po ich uruchomieniu
-
Ciągłe doskonalenie procesów i udział w inicjatywach usprawniających
Wymagania:
-
1-2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego
-
Znajomość języków angielskiego i niemieckiego na poziomie min. B2
-
Znajomość programów SAP i/lub Salesforce
-
Wykształcenie wyższe
-
Umiejętności analityczne
-
Dbałość o szczegóły
Oferta:
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 18 miesięcy
-
Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Możliwość pracy 100% zdalnej lub hybrydowej
-
Praca na pełen etat pon-pt w godzinach 8:00-16:00
-
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
-
Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.