Customer Delivery Specialist with Dutch
Nowa
Obsługa klienta

Customer Delivery Specialist with Dutch

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

niderlandzki B2

obsługa klienta

Microsoft Office Excel

Mile widziane

finanse

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie z branży IT

  • Umowę o pracę tymczasową

  • Pracę w zgranym zespole i zaawansowane szkolenie stanowiskowe

  • Pracę w trybie hybrydowym z biura we Wrocławiu (2 dni w tygodniu praca w biurze, 3 dni pracy zdalnej)

  • Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji


Wymagania:

  • Znajomość języków: niderlandzkiego i angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny

  • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego

  • Zaawansowana znajomość MS Excel

  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w finansach lub księgowości

  • Dbałość o szczegóły

  • Samodzielność w pracy


Zadania:

  • Zarządzanie złożonymi procesami operacyjnymi, w tym wymaganiami Automated Licence Distribution, ofertami, koordynacją transakcji, przetargami, fakturami dostawców i raportowaniem sprzedaży

  • Kontakt z klientami

  • Wspieranie i zarządzanie prawnie zatwierdzoną dokumentacją

  • Rozwiązywanie problemów biznesowych i wprowadzanie usprawnień procesów

  • Zarządzanie prognozą sprzedaży

  • Realizacja zadań związanych z finansowaniem i rezerwacjami

  • Monitorowanie płatności dla dostawców i realizacji celów wolumenowych

  • Współpraca z działem sprzedaży i zarządzanie relacjami z resellerami


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.