Customer Service Analyst with German
Wrocław, Wrocław
Manpower
Zadania:
Kompleksowa obsługa klientów (zamówienia, zapytania, reklamacje, statusy dostaw)
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, w tym kluczowymi partnerami biznesowymi
Współpraca z wewnętrznymi działami (Sprzedaż, Marketing, Logistyka, Obsługa Reklamacji) w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
Przygotowywanie raportów, analiz i wskaźników jakościowych, identyfikacja obszarów do usprawnień
Udział w projektach usprawniających procesy, wdrożeniach i szkoleniach, a także wsparcie zespołu w rozwiązywaniu złożonych spraw
Wymagania:
Min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego
Znajomość języków angielskiego i niemieckiego na poziomie min. B2
Mile widziana znajomość programów SAP i/lub Salesforce (lub pokrewnych)
Wykształcenie wyższe
Umiejętność pracy zespołowej, determinacja i nastawienie na realizację celów
Zorientowanie na klienta – umiejętność analizy jego potrzeb i przekładania ich na konkretne działania
Oferta:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 12-18 miesięcy
Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Możliwość pracy hybrydowej (biuro we Wrocławiu)
Praca na pełny etat pon.-pt. w godzinach 8:00-16:00
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Customer Service Analyst with German
Customer Service Analyst with German
Wrocław, Wrocław
Manpower