Customer Service Representative
Nowa
Obsługa klienta

Customer Service Representative

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

komunikatywność

obsługa klienta

customer service

Mile widziane

język niemiecki

Salesforce

SAP

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Zadania: 

  • Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i bycie ich głównym punktem kontaktu

  • Obsługa zamówień, monitorowanie ich statusu i rozwiązywanie ewentualnych problemów

  • Weryfikacja zgodności zamówień oraz współpraca z działem sprzedaży w Salesforce

  • Przygotowywanie raportów i analiza procesów obsługi klienta

  • Współpraca z działami logistyki, reklamacji i windykacji w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi

  • Udział w spotkaniach z klientami i wdrażanie usprawnień w procesach


Wymagania: 

  • Min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 

  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie C1

  • Umiejętność obsługi systemów ERP i CRM (mile widziane SAP i/lub Salesforce)

  • Wykształcenie wyższe 

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i budowania relacji


Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 9 miesięcy

  • Pracę w trybie hybrydowym (min. 2 dni w tygodniu pracy z biura we Wrocławiu)

  • Niezbędne narzędzia do pracy

  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, MultiSport, ubezpieczenie grupowe)

  • Pracę w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku 


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.