Zadania:
Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i bycie ich głównym punktem kontaktu
Obsługa zamówień, monitorowanie ich statusu i rozwiązywanie ewentualnych problemów
Weryfikacja zgodności zamówień oraz współpraca z działem sprzedaży w Salesforce
Przygotowywanie raportów i analiza procesów obsługi klienta
Współpraca z działami logistyki, reklamacji i windykacji w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Udział w spotkaniach z klientami i wdrażanie usprawnień w procesach
Wymagania:
Min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
Umiejętność obsługi systemów ERP i CRM (mile widziane SAP i/lub Salesforce)
Wykształcenie wyższe
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i budowania relacji
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 9 miesięcy
Pracę w trybie hybrydowym (min. 2 dni w tygodniu pracy z biura we Wrocławiu)
Niezbędne narzędzia do pracy
Pakiet benefitów (opieka medyczna, MultiSport, ubezpieczenie grupowe)
Pracę w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Rekomendowane oferty