Zadania:
Kompleksowe prowadzenie i aktualizacja dokumentacji kadrowej (teczki osobowe pracowników)
Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
Naliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac
Obsługa świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS)
Administracja benefitami pracowniczymi
Współpraca z działem księgowości oraz instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, PPK)
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie produkcyjnej
Znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych
Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych
Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy
Oferta:
Współpraca w oparciu o kontakt B2B lub umowę zlecenie
Praca stacjonarna w Teresinie w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej
Zatrudnienie do końca 2025 roku
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Rekomendowane oferty