Specjalista ds. obsługi Klienta

Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi Klienta

Obsługa klienta

53-332, Wrocław

Manpower

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

SAP
Salesforce

Opis stanowiska

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Zadania:

  • Kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów (faktury, płatności, reklamacje, zwroty, korekty)

  • Odpowiedzialność za przeprowadzanie testów akceptacyjnych użytkownika (UAT) dla nowej aplikacji SAP

  • Współpraca z klientami i działami wewnętrznymi przy rozwiązywaniu sporów i zaległości

  • Samodzielne prowadzenie działań windykacyjnych zgodnie z polityką firmy

  • Praca z poufnymi danymi finansowymi, zapewnienie dokładności i terminowości rozliczeń

  • Obsługa systemów SAP i Salesforce, tworzenie raportów i aktualizacja danych

  • Udział w projektach usprawniających procesy i inicjatywach firmowych


Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego, finansami lub sprzedażą

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

  • Znajomość programów SAP i/lub Salesforce

  • Wykształcenie wyższe

  • Umiejętność pracy zespołowej, determinacja i nastawienie na realizację celów

  • Zorientowanie na klienta – umiejętność analizy jego potrzeb i przekładania ich na konkretne działania

Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową

  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Praca w trybie zdalnym

  • Praca na pełny etat, pon.-pt. w godzinach 8:00-16:00

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności

  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)



Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

SAP
Salesforce

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 13.11.2025

Specjalista ds. obsługi Klienta

Podsumowanie oferty

Specjalista ds. obsługi Klienta

53-332, Wrocław

Manpower

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w _Warszawa, ul. Prosta 68 (dalej jako "administrator"). Mas... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.