Match-Trade Technologies
Specjalizujemy się w systemach transakcyjnych dla rynku Forex, kontraktów CFD oraz akcji, a także kryptowalut. Tworzymy własne środowisko technologiczne, a nasza autorska platforma transakcyjna dla Brokerów jest udostępniana klientom detalicznym.
Jako firma z branży fintech opracowujemy zaawansowane systemy transakcyjne dla rynku Forex, kontraktów CFD, kryptowalut oraz akcji. Tworzymy również aplikacje do zarządzania platformami oraz systemy analityczne do zarządzania ryzykiem dla brokerów finansowych, giełd kryptowalutowych, dostawców płynności i banków. Współpracujemy z klientami z całego świata – głównie brokerami forex, giełdami i bankami. Posiadamy biuro w Warszawie i Poznaniu. Nasz udział na rynku międzynarodowym nieustannie wzrasta, dlatego systematycznie poszerzamy nasze zespoły. Aktualnie do naszego Zespołu HR & Office szukamy osoby na stanowisko
ASYSTENT/ KA BIURA
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Giełdowa 5, budynek LIXA D, praca stacjonarna
Zadania dla osoby na tym stanowisku:
➡️ organizowanie pracy biura w Warszawie,
➡️ współpraca z zarządcą budynku, firmami z zakresu obsługi technicznej biura,
➡️ obsługa recepcji biura oraz urządzeń biurowych, obsługa spotkań biznesowych,
➡️ kompleksowa organizacja podróży służbowych,
➡️ współpraca z dostawcami usług, m.in. firmami kurierskimi,
➡️ monitorowanie warunków umów z dostawcami, rozliczenia, dokumentacja,
➡️ dbanie o zaopatrzenie biura (produkty spożywcze, artykuły biurowe),
➡️ planowanie i optymalizacja działań oraz procesów powiązanych z obszarem pracy,
➡️ organizowanie zakupu mebli pracowniczych, wyposażenia stanowiskowego,
➡️ nadzór nad firmą sprzątającą,
➡️ dbanie o pozytywną atmosferę i komunikację w biurze,
➡️ organizacja eventów dla pracowników,
➡️ współpraca z zagranicznymi oddziałami Spółki.
Nasze wymagania:
✅ około 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (np. Office Manager, Koordynator Biura, Recepcjonista/ka, Asystent/ka Biura, Asystent/ka Zarządu itp.),
✅ znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym,
✅ samodzielność i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań,
✅ doskonała organizacja pracy, terminowość, odpowiedzialność i zaangażowanie są dla nas bardzo istotnymi cechami na tym stanowisku,
✅ praca w pełnym wymiarze godzin.
Dlaczego warto z Nami pracować?
♥️ osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku),
♥️ pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach,
♥️ zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów,
♥️ pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski,
♥️ oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport,
♥️ choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów,
♥️ zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów,
♥️ inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych,
♥️ wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma,
♥️ każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować,
♥️ mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne,
♥️ nie mamy dress code'u,
♥️ jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.,
♥️ dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z portfolio - chętnie Cię poznamy!
Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-211), ul. Giełdowa 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.
Procedura zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych - [LINK], polityka prywatności - [LINK].
Rekomendowane oferty
Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną