HR & Payroll Specialist

HR & Payroll Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Match-Trade Technologies

Match-Trade Technologies

Specjalizujemy się w systemach transakcyjnych dla rynku Forex, kontraktów CFD oraz akcji, a także kryptowalut. Tworzymy własne środowisko technologiczne, a nasza autorska platforma transakcyjna dla Brokerów jest udostępniana klientom detalicznym.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

payroll

zatrudnienia cudzoziemców

samodzielność

HR

język angielski

prawo pracy

Płace

Mile widziane

HRM

współpraca z biurami rachunkowymi

Opis stanowiska

Friendly offer

Jako firma z branży fintech opracowujemy zaawansowane systemy transakcyjne dla rynku Forex, kontraktów CFD, kryptowalut oraz akcji. Tworzymy również aplikacje do zarządzania platformami oraz systemy analityczne do zarządzania ryzykiem dla brokerów finansowych, giełd kryptowalutowych, dostawców płynności i banków. Współpracujemy z klientami z całego świata – głównie brokerami forex, giełdami i bankami. Posiadamy biuro w Warszawie i Poznaniu. Nasz udział na rynku międzynarodowym nieustannie wzrasta, dlatego systematycznie poszerzamy nasze zespoły. Aktualnie do naszego Zespołu HR & Office szukamy osoby na stanowisko


HR & Payroll Specialist

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Giełdowa 5, budynek LIXA D, praca stacjonarna



Twój zakres obowiązków:

➡️ bieżąca obsługa kadrowa Pracowników po stronie Spółki (udzielanie odpowiedzi z zakresu kadr i naliczania wynagrodzeń),

➡️ współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym (przygotowywanie dokumentacji/akt osobowych, danych do naliczenia płac UoP/ UZ),

➡️ weryfikacja rozliczeń Współpracowników Spółki (B2B),

➡️ weryfikacja ewidencji czasu pracy,

➡️ administrowanie systemem HRM (w razie potrzeb udział w rozwoju systemu),

➡️ edukowanie Pracowników/Managerów w tematach kadrowych oraz zmieniających się przepisów prawa pracy,

➡️ rozwijanie procesów HR oraz zapewnianie ich zgodności z przepisami w zakresie prawa pracy,

➡️ zarządzanie benefitami pracowniczymi,

➡️ udział w tworzeniu regulaminów, procedur (w razie potrzeb),

➡️ współpraca z Managerami oraz pozostałymi działami Spółki (w tym z działem finansowym),

➡️ przygotowywanie raportów, analiz.


Nasze wymagania:

✅ doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 3 lata),

✅ bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz wysoka orientacja na aktualizację swojej wiedzy w tym zakresie,

✅ znajomość zasad współpracy B2B,

✅ znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

✅ bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),

✅ gotowość do odbywania podróży służbowych na terenie Polski (kilka razy w roku).


Mile widziane:

✅ znajomość systemów HRM,

✅ doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług (biura rachunkowe),

✅ doświadczenie w procesie zatrudniania cudzoziemców,

✅ ukończone studia z zakresu: zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii, rachunkowości.


Oczekujemy:

✅ samodzielności w realizacji powierzonych zadań,

✅ umiejętność logicznego, analitycznego myślenia,

✅ elastyczności, gotowości na wprowadzanie zmian (praca w dynamicznie rozwijającym się środowisku),

✅ odpowiedzialności za powierzone zadania i projekty,

✅ wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych,

✅ inicjatywy w działaniu oraz pozytywnego nastawienia do pracy,

✅ dobrej organizacji pracy własnej.


Dlaczego warto z Nami pracować? 

♥️ osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku),

♥️ pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach,

♥️ zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów,

♥️ pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski,

♥️ oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport,

♥️ choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów,

♥️ zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów,

♥️ inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych,

♥️ wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma,

♥️ każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować,

♥️ mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne,

♥️ nie mamy dress code'u,

♥️ jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.,

♥️ dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie.



Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z portfolio - chętnie Cię poznamy!



Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-211), ul. Giełdowa 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.


Procedura zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych - [LINK], polityka prywatności - [LINK].

Rekomendowane oferty

Młodszy specjalista/ Młodsza specjalistka ds. płac

Nowa
Auto Partner S.A.
Bieruń
znajomość ubezpieczeń społecznych
MS Office
znajomość prawa pracy
Nowa

Payroll Specialist

Nowa
Avenga
Warszawa
payroll
angielski
administracja
Nowa

Specjalista ds. kadr i płac

Nowa
9 000 - 12 000 PLN/mies.
BusinessFirst
Warszawa
PPK
Płatnik
Optima
Nowa

Payroll Specialist with Foreign Language

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
finanse
angielski
Nowa

Specjalista w Dziale Płac

Nowa
BetaMed SA
Chorzów
MS Excel
Nowa