Chcesz rozpocząć swoją przygodę w świecie handlu? Zacznij od stanowiska asystentki/asystenta w dziale sprzedaży naszej firmy! Twoim zadaniem będzie towarzyszenie handlowcom w ich codziennej pracy, wsparcie w pracach organizacyjnych, raportowych oraz współpraca z innymi działami: logistyki, księgowości. Jeśli taka ścieżka rozwoju Ci odpowiada, nie zwlekaj i odpowiedz na nasze ogłoszenie.
Meat Team Poland - The Best Way to Meat!
Meat Team Poland to 20 lat doświadczenia w branży handlu mięsem, co czyni nas specjalistami w swojej dziedzinie.
W pracy cenimy przede wszystkim charakter człowieka - dla nas to właśnie on jest kluczowy, a nie tylko kompetencje. Jeśli stawiasz na rozwój osobisty, jesteś otwarty na nowe rozwiązania i masz głowę pełną pomysłów – DOŁĄCZ DO NAS!
Szukamy osoby, która dobrze będzie czuła się w roli Asystenta/Asystentki działu sprzedaży, a jej zakres obowiązków będzie obejmował:
- Wsparcie handlowców w procesie sprzedaży;
- Przygotowywanie ofert produktowych;
- Udział w rozwijaniu sprzedaży na wybranych rynkach;
- Archiwizacja dokumentów handlowych;
- Prospecting i wyszukiwanie nowych kontrahentów;
- Inne zadania związane ze wsparciem działu handlowego.
Ta rola jest właśnie dla Ciebie jeśli:
- Zaangażowanie, determinacja i wytrwałość to cechy, które Cię wyróżniają;
- MS Excel nie ma przed Tobą tajemnic;
- Bardzo dobrze znasz język angielski (będziesz współpracować z zagranicznymi kontrahentami);
- Jesteś osobą komunikatywną z pozytywnym i otwartym nastawieniem do ludzi;
- Masz pozytywne nastawienie do pojawiających się wyzwań i silną motywację wewnętrzną;
- Chcesz się rozwijać w sprzedaży;
- Mile widziane będzie doświadczenie w dziale handlowym lub w sprzedaży FMCG.
Ważne: Jeśli nie posiadasz doświadczenia, ale chcesz je zdobyć - to spróbuj swoich sił w rekrutacji. Jako, że cenimy charakter nad kompetencje, to jesteśmy gotowi Cię wdrożyć i wszystkiego nauczyć.
To oferujemy:
- System szkoleniowy i wdrożeniowy - przygotujemy Cię do pracy i pokażemy jak w najlepszy sposób wykorzystać Twoje umiejętności;
- Kartę Multisport i pakiet opieki medycznej;
- Stabilność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- Korzystne warunki wynagradzania;
- Możliwość awansu i rozwoju zawodowego;
- Przyjazną atmosferę pracy
- Niezbędny sprzęt do wykonywania pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku;
Jeśli jesteś gotow_, by dołączyć do naszego zespołu i postawić na swój rozwój w handlu - to aplikuj!
Jak będzie przebiegł proces rekrutacji?
- Po weryfikacji aplikacji, zaprosimy na rozmowę wybranych kandydatów/kandydatki.
-
Pierwsze spotkanie odbędzie się przez Google Meets - z specjalistką od rekrutacji, Adrianną. Chcemy Cię poznać i dowiedzieć się o Tobie jak najwięcej, to też czas kiedy dowiesz się jak pracujemy i co jest dla nas we współpracy najważniejsze.
-
Drugie spotkanie odbędzie się w siedzibie firmy z Joanną Jończyk-Piotrowicz, naszą CEO z którą będziesz współpracować.
- Jeśli wszystko pójdzie dobrze, a za to trzymamy kciuki to zaczynamy współpracę