Medisept - producent kompleksowych rozwiązań w zakresie utrzymania higieny i dezynfekcji 🫧
MEDISEPT jest polskim producentem kompleksowych rozwiązań w zakresie utrzymania higieny i dezynfekcji w standardzie medycznym 👨⚕️. Działamy na rynku od 1994 roku, dostarczając rozwiązania przede wszystkim dla sektora profesjonalnego, między innymi dla służby zdrowia, przemysłu i firm sprzątających🫧. W naszym portfolio znajdują się preparaty do dezynfekcji, profesjonalne środki utrzymania czystości oraz sprzęt do sprzątania 🧹.
💼Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem obsługi klienta, postępowań przetargowych oraz sprzedaży zdalnej
- Tworzenie i realizacja krótko oraz długoterminowej strategii dla szpitali publicznych oraz sieci dystrybutorów ✅
- Nadzór nad postępowaniami przetargowymi prowadzonymi w dziale
- Planowanie, realizacja oraz rozliczanie działań zespołu obsługi klienta, postępowań przetargowych i sprzedaży zdalnej
- Aktywne proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży 📈
- Wdrożenie mechanizmów promocji i analiza ich efektywności wraz z działem marketingu
- Wsparcie zespołu obsługi klienta, postępowań przetargowych oraz sprzedaży zdalnej we wdrażaniu działań marketingowych i promocyjnych u dystrybutorów i Klientów Końcowych
- Kontrola realizacji planów sprzedaży
- Wspieranie zespołu obsługi klienta, postępowań przetargowych oraz sprzedaży zdalnej w zakresie pozyskiwania nowych klientów i budowania relacji z obecnymi
- Realizacja KPI i celów związanych z realizowaniem postępowań przetargowych
- Analiza danych sprzedażowych w celu identyfikacji trendów i szans
- Bieżące wsparcie działań sprzedażowych podległego zespołu
- Opracowywanie analiz rynku i analiz konkurencji 🧮
✅ Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale przetargów na rynku szpitalnym 🏥
- Gruntowna wiedza oraz doświadczenie w obszarze planowania i prowadzenia działań sprzedażowych i zarządczych oraz współpracy z partnerami biznesowymi
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta🤵♂️
- Doświadczenie we współpracy z dystrybutorami – mile widziane
- Umiejętność zarządzania zasobami oraz budżetem 💸
- Umiejętności menadżerskie: ukierunkowanie na rezultaty, decyzyjność, efektywne planowanie, zdolności organizacyjne, zarządzanie zespołem i rozwój kompetencji, sprawna komunikacja
- Umiejętność planowania i organizowania działań ukierunkowanych na zwiększanie wyników sprzedażowych
🎁 Oferujemy:
- Kompleksowy program wdrożeniowy pod okiem ekspertów
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet szkoleń i możliwości rozwoju
- Profesjonalne narzędzia pracy 💻
- Ubezpieczenie grupowe
- Pakiet sportowy
- Wspaniałą atmosferę pracy
- Wspólne celebrowanie ważnych wydarzeń 🎉
Dołącz do nas! 🚀