Oferty
Młodszy Doradca Klienta
Nowa
Support

Młodszy Doradca Klienta

Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Wykształcenie średnie

komunikatywność

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Rozglądasz się za pracą i szukasz miejsca, w którym będziesz mógł zdobyć bogate doświadczenie, które zaprocentuje w przyszłości? Jeśli tak zachęcamy do przeczytania naszego ogłoszenia!


Firma Mellon Poland Sp. z o.o. należąca do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon szuka dla swojego klienta – Santander Bank Polska S.A. kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko:


Młodszy Doradca Klienta


Miejsce pracy: Lublin, ul. Nałęczowska 14

Rekrutacja: biuro


Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:

  • Masz wykształcenie średnie
  • Lubisz ludzi, potrafisz się swobodnie komunikować i aktywnie słuchać
  • Czerpiesz satysfakcję z pomagania innym, w tym wypadku Twoim zadaniem będzie pomoc klientom banku dzwoniącym na infolinię
  • Jesteś nastawiony na szukanie rozwiązań i realizację zadań
  • Jesteś odpowiedzialny i zaangażowany
  • Szybko się uczysz
  • Odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy i święta
  • Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem


Co dostaniesz od nas na start:

  • Umowę o pracę na pełen lub mniejszy wymiar etatu po okresie szkoleniowym – tak, abyś mógł swobodnie połączyć pracę z Twoim życiem prywatnym
  • Wynagrodzenie 5000 zł brutto na start oraz do 3300 premii miesięcznej uzależnionej od Twoich indywidualnych wyników jakościowych i sprzedażowych
  • Pełny pakiet szkoleń, które przygotują Cię do nowych zadań
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in.: prywatna opieka medyczna i karta multisport
  • Po zakończonym szkoleniu możliwość pracy w trybie hybrydowym - częściowo z biura, częściowo z domu
  • Przyjazne i otwarte na różnorodność miejsce pracy


W codziennej pracy będziesz:

  • obsługiwał klientów kontaktujących się z bankiem przez telefon. Jeśli będziesz potrzebował nowych wyzwań możesz rozwijać swoje umiejętności obsługując klienta w kanałach video oraz czat
  • wspierał i edukował klientów w zakresie korzystania z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej
  • budował doświadczenia klientów w kontaktach z bankiem
  • promował produkty i usługi banku


Spróbuj swoich sił i dołącz do naszego Zespołu. Zgłoś się już dziś!

Sprawdź podobne oferty pracy

Opiekun / Opiekunka Klienta

Nowa
BNP Paribas Lease Group Sp. z o. o.
Warszawa
język angielski
budowanie relacji
dobra organizacja pracy
Nowa

Office Coordinator

Nowa
1 328 - 1 762 usd
Admind
Warszawa
Microsoft Office
obsługa klienta
samodzielność
Nowa

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Relacji Inwestorskich

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
analiza finansowa
Rynki kapitałowe
Sprawozdawczość Finansowa
Nowa

Customer Success Specialist

Nowa
1 931 - 2 655 usd
AVSystem
Kraków
Communication Skills
English
Network protocols
Nowa

Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

Nowa
Asseco Data Systems
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
PostgreSQL
BPMN
Nowa