Taśmowa, Warszawa
Mellon Poland sp. z o.o.
Rozglądasz się za pracą i szukasz stabilnego miejsca, w którym będziesz mógł zdobyć bogate doświadczenie?
Dla naszego Klienta działającego na rynku międzynarodowym, specjalizującego się w dostarczaniu usług związanych z ogrzewaniem, klimatyzacją i chłodzeniem poszukujemy kandydata na stanowisko:
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
Praca stacjonarna: ul. Taśmowa 7, Warszawa-Mokotów
W codziennej pracy będziesz:
odpowiedzialny za telefoniczną i mailową obsługę zgłoszeń serwisowych z zakresu usterek urządzeń chłodniczych,
wprowadzał zgłoszenia do systemu, a następnie przekazywał je do działu serwisu, po umówieniu wizyty technika,
obsługiwał systemy klientów oraz aktualizował dane o naprawach.
po wykonanym zleceniu archiwizował dokumenty dotyczące przeprowadzonych napraw.
Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:
jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym - również w weekendy - warunek konieczny (praca w godzinach: 6.00 - 14.00; 14.00 - 22.00; 22.00 - 6.00) - warunek konieczny
jesteś komunikatywny i chętny do rozwoju w zakresie obsługi klienta,
umiesz planować swoje działania, wyznaczać priorytety i działać z opanowaniem,
język angielski i programy z pakietu MS Office nie są Ci obce.
Co dostaniesz od nas na start:
zatrudnienie w stabilnej i międzynarodowej firmie początkowo na podstawie umowy zlecenia (3 miesiące), z możliwością przejścia na umowę o pracę,
wynagrodzenie w wysokości 30,50zł/h brutto oraz system premiowy, natomiast po okresie wdrożeniowym 5000zł brutto,
kompleksowe wdrożenie oraz codzienne wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
pracę w nowoczesnym biurze zlokalizowanym na warszawskim Mokotowie (ul. Taśmowa 7),
po okresie wdrożenia będziesz mógł skorzystać z pakietu benefitów takich jak karta Multisport, prywatna opieka medyczna Allianz i ubezpieczenie zdrowotne PZU do których możesz przystąpić wraz z bliskimi.
Oferta brzmi ciekawie? Nie zwlekaj – aplikuj i rozpocznij swoją zawodową przygodę z naszą firmą!