Mengs to miejsce, w którym spotykają się działy pośrednictwa finansowego, pośrednictwa w obrocie
nieruchomościami oraz inwestycji. To miejsce, które oparte jest na efekcie synergii i które daje wiele
możliwości na rozwój osobisty, a to, jak z nich skorzystasz zależy tylko od Ciebie!
Czy masz ambicje dalszego rozwoju w branży nieruchomości? Czy odczuwasz potrzebę nowych
wyzwań lub pragniesz otoczenia, które pozwoli Ci rozwinąć skrzydła? Jeśli choć na jedno z tych pytań
odpowiedziałeś „tak”, to warto poświęcić 3 minuty na zapoznanie się z naszym ogłoszeniem. Sam
zdecyduj, czy warto dołączyć do naszego zespołu i podbić świat nieruchomości!
Obowiązki
- Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży,
- Kompleksowe wsparcie klientów na każdym etapie procesu sprzedaży/ zakupu
- nieruchomości,
- Prezentacja nieruchomości potencjalnym klientom,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych, a przede wszystkim długotrwałych relacji
- z klientami,
- Tworzenie ofert,
- Koordynacja transakcji pod kątem aspektów prawnych i logistycznych, przy wsparciu działu
- prawnego,
- Wspieranie rozwoju działu sprzedażowego i działu inwestycyjnego firmy,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Oferujemy
- Współpracę na umowie B2B lub zlecenie,
- Praca w trybie hybrydowym,
- Wsparcie w codziennej pracy pod okiem menedżera w przeprowadzaniu transakcji,
- Atrakcyjny model prowizyjny,
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy w naszej organizacji,
- Możliwość rozwoju kariery i realny wpływ na kształtowanie przyszłości firmy,
- Elastyczny czas pracy i przyjazną atmosferę,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- Pakiet szkoleń i kursów,
- Program rekomendacji pracowników,
Wymagania
- Rzetelność, odpowiedzialność oraz wysoka kultura osobista,
- Zdolność do efektywnej współpracy i rozwoju,
- Samodzielność oraz umiejętność zarządzania sobą w czasie,
- Chęć dążenia do ciągłego rozwoju i podnoszenia kompetencji.
Mile widziane
- Doświadczenie w sprzedaży.
- Doświadczenie w branży nieruchomości