Dla naszego klienta - polskiej spółki deweloperskiej, prowadzącej inwestycje mieszkaniowe poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora Marketingu. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej.
- Przygotowywanie i wdrożenie strategii marki
- Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym,
- Koordynowanie kampanii reklamowych
- Budowanie świadomości marki na rynku
- Współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu projektów reklam
- Analiza kluczowych wskaźników KPI
- Zarządzanie treścią stron internetowych
- Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych i nadzór nad spójnością wizerunku marki.
- Min. 3-letnie doświadczenie w marketingu, najlepiej w branży deweloperskiej lub pokrewnej (np. nieruchomości, architektura).
- Znajomość narzędzi marketingowych (Google Ads, Facebook Ads, CRM) i zasad SEO/SEM.
- Umiejętność zarządzania projektami i współpracy z różnymi interesariuszami.
- Kreatywność oraz zdolność analitycznego myślenia.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu.
- Dużą samodzielność i odpowiedzialność w pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowe o pracę bądź kontract B2B