Finance & Administration Specialist [100% remote]
Nowa
Praca biurowa

Finance & Administration Specialist [100% remote]

5 000 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski B2

polski C2

administracja

analiza

budżetowanie

finanse

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Mindlink otwiera rekrutację na kluczowe stanowisko administracyjne -  Finance & Administration Specialist! 🔥 Jeżeli jesteś ekspertem w dziedzinie finansów, a do tego poszukujesz pracy bardzo samodzielnej - to ogłoszenie jest dla Ciebie! 🔍


Twoje główne obowiązki

 

⭐ Współpraca z biurem rachunkowym i zespołem prawnym. 

⭐ Sporządzanie analiz finansowych i raportów.

⭐ Monitorowanie zobowiązań i realizacja płatności.

⭐ Tworzenie i aktualizacja procesów administracyjnych i finansowych.

⭐ Udoskonalania pracy zespołu 

⭐ Zbieranie i porządkowanie ewidencji godzin pracowników.

⭐ Przygotowywanie i kontrola dokumentacji kadrowej

⭐ Utrzymywanie porządku w dokumentacji, prawidłowa kontrola obiegu dokumentów

⭐ Ścisła współpraca z CEO.


Czego oczekujemy?


🎯 Co najmniej 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.

🎯 Zaawansowanej znajomości Google Sheets oraz środowiska Google Workspace.

🎯 Znajomości języka angielskiego (B2).

🎯 Podstawowej znajomości zasad rachunkowości, doświadczenia w sporządzaniu analiz finansowych oraz raportów.

🎯 Podstawowej wiedzy z zakresu kadr i płac.

🎯 Wysokiej samodzielności w codziennej pracy.

🎯 Odporności na stres podczas szybkiego tempa pracy (pracujemy naprawdę intensywnie, więc jest to warunek konieczny). 

🎯 Umiejętności analitycznych, umożliwiających dokładną analizę danych finansowych i wyciąganie trafnych wniosków.

🎯 Ciągłej chęci samorozwoju i otwartości na nowe doświadczenia.

🎯 Otwartości na nowe technologie i implementacji ich w codziennej pracy.

🎯 Zaawansowanej znajomości ChatuGPT lub innych narzędzi wykorzystujących AI.

🎯 Umiejętności pisania trafnych promptów.


Dlaczego warto do nas dołączyć?


💡 Ciągły rozwój! Wyznajemy zasadę "Up or out" - kto się nie rozwija, ten odpada. Zapewniamy Ci wszelkie materiały, dostęp do bogatej gamy wartościowych szkoleń i pomoc w osiągnięciu nowego szczytu Twoich kompetencji. Będziesz ściśle współpracował z CEO, dlatego będziesz uczył się od najlepszych!

💡 Praca w pełni zdalna - spotykamy się na żywo tylko w celu integracji, ale jednocześnie nikogo do tego nie zmuszamy.

💡 Sprawiedliwy i przejrzysty system podwyżek i wynagrodzeń. Efekty Twojej pracy rozliczane są co pół roku na podstawie 4 elementów: Realizacja KPI, ocena kierowników, współpracowników i własna. Dwa razy w roku masz szansę na awans lub podwyżkę, jej wysokość zależy od Twoich osiągnięć.

💡 Każda godzina pracy jest płatna. Jest duży projekt i trzeba zrobić nadgodziny? Otrzymasz wynagrodzenie.

💡 Elastyczne godziny pracy. Pracujemy od poniedziałku do piątku, ale nie ma problemu, jeśli musisz iść do lekarza, studiujesz lub musisz odebrać dziecko. Możesz wykonać swoją pracę w innych godzinach, po ustaleniu z przełożonym.


Kim jesteśmy?


🎉 Mindlink to firma specjalizująca się w Optymalizacji Przychodów i Inżynierii Wzrostu. Nie zajmujemy się tylko marketingiem; projektujemy zrównoważony wzrost zysków dla naszych klientów.

🎉 Jesteśmy strategami działającymi w modelu "Profit-First" (Zysk Przede Wszystkim). Naszym głównym celem jest maksymalizacja rentowności klienta poprzez identyfikację i naprawę fundamentalnych „przecieków” zysku przed skalowaniem.

🎉 Stosujemy Podejście Diagnostyczne i Ustrukturyzowane. Wykorzystując sprawdzone frameworki, systematycznie analizujemy biznesy, aby odkryć przyczyny źródłowe problemów i wdrażać rozwiązania oparte na danych.

🎉 Najpierw Naprawiamy Fundamenty, Potem Mądrze Skalujemy. W odróżnieniu od typowych agencji, priorytetowo traktujemy optymalizację kluczowych ofert, propozycji wartości i ekonomiki lejków sprzedażowych, aby zapewnić solidną podstawę do wzrostu.

🎉 Jesteśmy Partnerami Strategicznymi, a nie tylko Dostawcami Usług. Budujemy relacje oparte na wspólnym celu, często poprzez model retainer + success fee, koncentrując się na wspólnym sukcesie i długoterminowym wpływie.

🎉 Działamy w oparciu o Zwinny Model oparty na Ekspertach. Nasz kluczowy zespół ("Mind + Link") koordynuje pracę wyspecjalizowanych ekspertów zewnętrznych, aby dostarczać kompleksowe i efektywne rozwiązania.

🎉 Mamy również drugą firmę - Flambię. Powstała ona z myślą o rozwiązaniach dla firm z branży hotelarskiej, restauracyjnej i cateringowej. W skład Flambii obecnie wchodzą dwa produkty: Flambia System i Flambia Marketplace.

🎉 Flambia System został stworzony dla firm zajmujących się cateringiem dietetycznym. Jego zadaniem jest ułatwianie im zarządzania swoją działalnością.

🎉 Flambia Marketplace to rynek B2B, który łączy dostawców i kupujących z branży HoReCa.

🎉 Jak wygląda praca u nas? Przede wszystkim cechuje się ciągłym wychodzeniem poza utarte schematy i stawianiem na ciągły rozwój! W związku z tym, w codziennych zadaniach staramy się korzystać z najnowszych zdobyczy technologii, w tym SI.

5 000 - 8 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 000 - 8 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. administracji sprzedaży z językiem ukraińskim

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
4Specialist Sp. z.o.o.
Olsztyn
Microsoft Office
sprzedaż
Nowa

Koordynator ds. Wsparcia Konsultantów IT

Nowa
Upvanta
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office Excel
administracja
Nowa