Główny specjalista ds. koordynacji i monitoringu realizacji reform i inwestycji G1.4.KPO Wydział Wdrażania Sektora Energetyka 2 w Departamencie Programów Infrastrukturalnych
Nowa
Praca biurowa

Główny specjalista ds. koordynacji i monitoringu realizacji reform i inwestycji G1.4.KPO Wydział Wdrażania Sektora Energetyka 2 w Departamencie Programów Infrastrukturalnych

10 488 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
10 488 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej – miejsce, w którym tworzymy jutro. Jesteśmy nowoczesną instytucją administracji rządowej. Zarządzamy funduszami europejskimi i koordynujemy realizację polityki spójności. W ten sposób dbamy o zrównoważony rozwój kraju. To u nas powstają programy, dzięki którym budowane są nowe autostrady, szpitale i szkoły, a gospodarka staje się bardziej innowacyjna. Z efektów naszej pracy korzystają wszyscy mieszkańcy Polski. Praca w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej to wyzwania, udział w ciekawych projektach i wszechstronny rozwój. Z nami możesz rozwijać kompetencje, uczyć się od najlepszych.

Wymagane umiejętności

Agile

finanse

doradztwo

angielski

Mile widziane

dobra organizacja pracy

skuteczna komunikacja

konsultant

Opis stanowiska

Stanowisko: Główny specjalista

ds. koordynacji i monitoringu realizacji reform i inwestycji - Inwestycja G.1.4 KPO Wydział Wdrażania Sektora Energetyka 2 Departament Programów Infrastrukturalnych nr ref.: 72 DPI

rodzaj umowy: wakat

wynagrodzenie zasadnicze: 10 487,89

Aplikuj do: 20.08.2025

 

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:

Główny specjalista ds. koordynacji i monitoringu realizacji reform i inwestycji - Inwestycja G.1.4 KPO 

w  Wydziale Wdrażania Sektora Energetyka 2

w  Departamencie Programów Infrastrukturalnych


Wymiar etatu: 1            

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Wspólna 2/4

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: mnożnik 3,8  kwota 10 487,89 zł

Rodzaj umowy: wakat


Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

•    Monitoruje realizację projektów: identyfikuje pojawiające się problemy i ryzyka oraz proponuje działania korygujące, kontroluje budżet, opracowuje harmonogram prac, odbiera prace cząstkowe;

•    Uczestniczy w procesie koordynacji wdrażania KPO głównie w obszarze energetyki: przygotowuje interpretacje i stanowiska Ministerstwa oraz odpowiedzi na pytania w zakresie realizacji programu, przygotowuje i prowadzi spotkania wdrożeniowe, przeprowadza konsultacje i uzgodnienia, przygotowuje i aktualizuje informacje o projektach;

•    Przygotowuje i aktualizuje dokumenty dotyczące realizacji projektów KPO;

•    Uczestniczy w kontrolach i audytach realizowanych przez organy zewnętrzne, monitoruje wdrażanie zaleceń pokontrolnych.


Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

Wykształcenie: wyższe 

Doświadczenie zawodowe/staż pracy:  co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z:

•    Funduszami unijnymi


Pozostałe wymagania niezbędne:

•    Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 .

•    Znajomość metodyki zarządzania projektami.

•    Wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE, w szczególności w obszarze energetyki.

•    Wiedza z zakresu wdrażania KPO.

•    Wiedza z zakresu polityki klimatyczno-energetycznej Unii Europejskiej oraz krajowych dokumentów dot. transformacji energetycznej.

•    Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne.

•    Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

•    Posiadanie obywatelstwa polskiego.

•    Korzystanie z pełni praw publicznych.

•    Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Co oferujemy

Jesteśmy nowoczesną i przyjazną organizacją dbająca o wysokie standardy pracy. Nasze wysiłki w zakresie budowania przyjaznego środowiska pracy docenił w 2021 r. i 2023 r. Szef Służby Cywilnej przyznając nam nagrodzę za praktyki work-life balance. W 2022 roku uzyskaliśmy zaś Certyfikat Friendly Workplace.   


Co jest dla nas ważne:  

•    Wspólne wartości Dbamy o to, by Polska rozwijała się w sposób zrównoważony i równomierny, czyli tak, by z owoców wzrostu korzystali wszyscy mieszkańcy Polski – ci obecni i przyszłe pokolenia. Jesteśmy miejscem, gdzie powstaje jutro!

•    Relacje i atmosfera Zależy nam na tworzeniu otwartego, inkluzywnego i współpracującego środowiska pracy, w którym przepływ informacji będzie swobodny i efektywny.  Rozwijamy narzędzia komunikacji wewnętrznej, szkolimy naszych menadżerów w zakresie zarządzania zespołem, dbamy o rzetelny system ocen pracowniczych i organizujemy szkolenia teambuildingowe.

•    Rozwój Jesteśmy organizacją uczącą się. Dostosowujemy się do zmiennych uwarunkowań. Pracownikom oferujemy dostęp do szkoleń, dofinansowanie studiów podyplomowych i refundację kosztów nauki języka obcego, a także wsparcie coacha. Dzielimy się swoją wiedzą – mamy grupę trenerów i lektorów wewnętrznych. Na co dzień uczymy się obserwując w pracy ekspertów różnych specjalności.  

•    Stabilność i wynagrodzenie Oferujemy umowy o pracę w strukturze służby cywilnej. To dobry początek kariery zawodowej! Nawet umowa na zastępstwo może być początkiem wieloletniej współpracy. Cenimy doświadczonych pracowników - do wynagrodzenia zasadniczego doliczamy dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20%.

•     Benefity Udostępniamy Platformę MyBenefit, a także dofinansowujemy karty sportowe i zajęcia sportowo-rekreacyjne. Pracownicy mogą skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia grupowego i medycznego, jak również z dofinansowania do wypoczynku. Oferujemy też maksymalny 4% poziom dofinasowania do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) W naszej siedzibie – lokalizacja w samym centrum Warszawy - znajduje się sala sportowa i organizowane są zajęcia sportowe. Dla rowerzystów mamy rowerownię, stojaki na rowery i szatnię z prysznicami. Wspieramy  rozwijanie pasji  w ramach programu „Inicjatywy pracownicze”.  

•    Well-being - stawiamy na dobrostan naszych pracownikówUłatwiamy godzenie obowiązków zawodowych i rodzinnych. W zależności od charakteru stanowiska pracujemy stacjonarnie lub hybrydowo (częściowo w siedzibie, częściowo zdalnie). Zapewniamy możliwość rozpoczynania pracy w przedziale 7.00-10.00 w miarę możliwości organizacyjnych Wydziału czy skorzystania z wcześniejszych wyjść z pracy (połączone z późniejszym odpracowaniem). Rodzice mają do dyspozycji pokój do pracy z dzieckiem, jeśli zmuszeni są przyjść z dzieckiem do pracy.  Rozumiemy, że zdrowie jest najważniejsze – prowadzimy webinary i spotkania profilaktyczne, a także organizujemy rokrocznie akcje szczepień.    


Dostępność

•    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

•    Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.

•    Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.

•    Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).

•    Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).

•    Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

•    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.


Warunki pracy 

•    Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

•    Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

•    Zagrożenie korupcją

•    Permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

•    Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

•    Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/deklaracja-dostepnosci-ministerstwa-funduszy-i-polityki-regionalnej


Dodatkowe informacje

•    W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

•    Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. poz. 928) znajdują się na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/zgloszenie-sygnalistyczne.

•    Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

•    Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).

•    Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

•    Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

•    Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel. 22 273 77 32, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 83 16.

 •    Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.

•    Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.


Planujemy następujące metody/techniki naboru:

•    weryfikacja ofert (sprawdzamy czy dokumenty wpłynęły w terminie, czy załączono dyplompotwierdzający wymagane wykształcenie, czy z dokumentów wynika długość i rodzaj wymaganego doświadczenia),

•    rozmowa kwalifikacyjna.

Możemy przeprowadzić dodatkowe etapy naboru. m.in. z użyciem następujących metod i technik:

•    test/praca pisemna,

•    studium przypadku (case study),

•    test kompetencji,

•    zadania symulacyjne,

•    assessment center (AC),

•    testów psychologicznych lub innych.


Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.

•    CV

•    Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej

•    Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac

•    Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru

•    Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.  Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. 


Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.


Aplikuj elektronicznie przez stronę.

Prosimy o  przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i tańszy sposób komunikacji z nami.


Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.

Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi

ul. Wspólna 2/400-926 Warszawaz dopiskiem na aplikacji: 72 DPI

Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15


Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca2

Dokumenty należy złożyć do 20 sierpnia 2025r.Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze


Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac.

 

 

 


10 488 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP