Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej – miejsce, w którym tworzymy jutro. Jesteśmy nowoczesną instytucją administracji rządowej. Zarządzamy funduszami europejskimi i koordynujemy realizację polityki spójności. W ten sposób dbamy o zrównoważony rozwój kraju. To u nas powstają programy, dzięki którym budowane są nowe autostrady, szpitale i szkoły, a gospodarka staje się bardziej innowacyjna. Z efektów naszej pracy korzystają wszyscy mieszkańcy Polski. Praca w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej to wyzwania, udział w ciekawych projektach i wszechstronny rozwój. Z nami możesz rozwijać kompetencje, uczyć się od najlepszych.
Stanowisko: Starszy Specjalista
ds. nieruchomości i nadzoru usług porządkowych Wydział Obsługi Biuro Administracyjne nr ref.: 63 BA rodzaj umowy: wakat wynagrodzenie zasadnicze:9 107,90 zł brutto (mnożnik: 3,3) Aplikuj do: 3 lipca 2025 r.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
· Zapewnia utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa w tym dokonuje przeglądów czystości, nadzoruje wykonanie usług przez podmiot zewnętrzny oraz
zapewnia utrzymanie zieleni, polimeryzacji podłóg i zajmuje się bieżącymi zgłoszeniami;
· Zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki pracy pracownikom Ministerstwa, w tym zapewnia dostawy wody, usługi dezynfekcji oraz składa deklaracje w elektronicznym systemie BDO;
· Zapewnia dostęp i obsługę umowy na usługi telewizji kablowej, zapewnia należytą sprawność urządzeń i instalacji CATV i pełni nadzór nad podmiotami zewnętrznymi związanymi z serwisem instalacji i dostarczaniem
sygnału TV;
· Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań zakupowych w tym przeprowadza rozeznania rynku, szacuje wartość zamówienia, sporządza opis przedmiotu zamówienia oraz opracowuje projekty umów,
opinie dokumentacji i uczestniczy w postępowaniu jako członek komisji przetargowej, nadzoruje wykonanie umowy w tym przeprowadza odbiór przedmiotu umowy;
· Bierze udział w administrowaniu kosztami bieżącego zarządu nieruchomościami;
· Obsługuje korespondencję i dokumentację w tym przygotowuje projekty pism i odpowiedzi.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata w obszarze administrowania nieruchomościami
· Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
· Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami;
· Znajomość ustawy o finansach publicznych;
· Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne oraz rzetelność;
· Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
· Posiadanie obywatelstwa polskiego
· Korzystanie z pełni praw publicznych
· Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dostępność
· Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
· Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami
· Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
· Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy)
· Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych)
· Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
· W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%
Warunki pracy
· Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
· Permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub prowadzenie kontroli w innych urzędach
· Permanentna obsługa klientów wewnętrznych
· Zagrożenie korupcją
· Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
· Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/deklaracja-dostepnosci/
Dodatkowe informacje
· W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
· Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. poz. 928) znajdują się na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/zgloszenie-sygnalistyczne
· Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu
· Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu)
· Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy
· Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
· Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel.: 22 273 82 58, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 75 40
· Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej
· Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
Możemy przeprowadzić dodatkowe etapy naboru. m.in. z użyciem następujących metod i technik:
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
· CV
· Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
· Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca2
· Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
· Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.
Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/klauzula-informacyjna
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty