Senior Google Ads Specialist
Zakres obowiązków:
- Tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na kilku rynkach,
- Prowadzenie kampanii przez CSS w celu obniżenia kosztów kliknięć,
- Zarządzanie i czyszczenie feedu produktowego w Google Merchant Center (błędy, optymalizacja nazw, struktura)
- Konfiguracja i optymalizacja kampanii Performance Max
- Analiza wyników (ROAS, CPA, CTR, CPC), praca z GA4, Google Tag Managerem,
- Wdrażanie reklam na nowych rynkach (CZ, SK, RO)
- Przygotowywanie raportów i rekomendacji
- Testowanie nowych formatów reklam i strategii.
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads, zwłaszcza e-commerce
- Praktyczna znajomość Google Merchant Center, feedów produktowych,
- Doświadczenie z CSS (np. Heureka)
- Umiejętność pracy z Performance Max, remarketingiem i automatycznymi strategami,
- Analityczne myślenie - ROAS i konwersje mają dla nas znaczenie,
- Doświadczenie w kampaniach międzynarodowych.
Naszym Współpracownikom oferujemy:
- Forma zatrudnienia: B2B, UOP, UZ.
- Możliwą pracę w systemie hybrydowym (po wdrożeniu stanowiskowym).
- Płatne dni wolne.
- Pakiet opieki zdrowotnej.
- Dofinansowanie do Medicover Sport.
- Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon).
- Rozwój stanowiskowy możliwość awansu w strukturach organizacji.
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje.
- Elastyczne godziny pracy.