Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klienta
Modlińska 129, Warszawa
MM AGENCJA MARKETINGU EKOLOGICZNEGO
Zakres obowiązków:
Motywowanie i koordynowanie zespołem obsługi klienta (koordynacja pracy, strategia współpracy między działami, dbałość o procedury),
Koordynacja działań cross – sellingowych w firmie
Implementacja rozwiązań informatycznych, w tym współpraca z Menadżerem AI i monitorowanie wpisów i zapytań klientów w Internecie
Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i wdrażanie odpowiednich procedur jakościowych,
Budowanie motywującej i wspierającej atmosfery w zespole,
Aktywna współpraca z innymi działami, w tym marketingiem – tworzenie i konsultacja treści komunikacyjnych,
Raportowanie działań oraz efektywności zespołu wobec Dyrektora Operacyjnego i Zarządu,
Rozwijanie kompetencji zespołu, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych, feedbacków, rozmów rozwojowych,
Reprezentowanie firmy wobec kluczowych klientów.
Wymagania:
Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze obsługi klienta,
Precyzja w przygotowywania umów i stosowania przepisów ochrony środowiska – wykształcenie prawnicze
Bardzo dobre rozumienie standardów i najlepszych praktyk obsługi klienta,
Umiejętność zarządzania zespołem, motywowania i budowania zaangażowania,
Zdolności analityczne i kontrolne – umiejętność wyciągania wniosków i wdrażania działań naprawczych,
Znajomość narzędzi CRM,
Nastawienie na osiąganie celów i wytrwałość w realizacji planów,
Umiejętność tworzenia i utrzymywania pozytywnej, rozwijającej atmosfery pracy,
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
Umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji, będącej liderem w branży,
Jesteśmy wielokrotnym laureatem nagród w zakresie HR, w tym Best Quality Employer 2025
Realny wpływ na strategię obsługi klienta oraz kierunki rozwoju zespołu,
Pracę w przyjaznym, zaangażowanym i wspierającym zespole,
Możliwość uczestnictwa w projektach edukacyjnych, marketingowych i proekologicznych,
Rozwój zawodowy oraz szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
Nowoczesne narzędzia pracy, dostęp do systemów CRM, AI
Karta multisport i możliwość nauki języka obcego w ramach godzin pracy i na koszt pracodawcy
Dogodną lokalizację biura – ul. Modlińska 129, Białołęka - Warszawa (z bezpłatnym parkingiem).
Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klienta
Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klienta
Modlińska 129, Warszawa
MM AGENCJA MARKETINGU EKOLOGICZNEGO