Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Modlińska 129, Warszawa

MM AGENCJA MARKETINGU EKOLOGICZNEGO

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

customer service

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:


  • Motywowanie i koordynowanie zespołem obsługi klienta (koordynacja pracy, strategia współpracy między działami, dbałość o procedury),

  • Koordynacja działań cross – sellingowych w firmie

  • Implementacja rozwiązań informatycznych, w tym współpraca z Menadżerem AI i monitorowanie wpisów i zapytań klientów w Internecie

  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i wdrażanie odpowiednich procedur jakościowych,

  • Budowanie motywującej i wspierającej atmosfery w zespole,

  • Aktywna współpraca z innymi działami, w tym marketingiem – tworzenie i konsultacja treści komunikacyjnych,

  • Raportowanie działań oraz efektywności zespołu wobec Dyrektora Operacyjnego i Zarządu,

  • Rozwijanie kompetencji zespołu, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych, feedbacków, rozmów rozwojowych,

  • Reprezentowanie firmy wobec kluczowych klientów.


Wymagania:


  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze obsługi klienta,

  • Precyzja w przygotowywania umów i stosowania przepisów ochrony środowiska – wykształcenie prawnicze

  • Bardzo dobre rozumienie standardów i najlepszych praktyk obsługi klienta,

  • Umiejętność zarządzania zespołem, motywowania i budowania zaangażowania,

  • Zdolności analityczne i kontrolne – umiejętność wyciągania wniosków i wdrażania działań naprawczych,

  • Znajomość narzędzi CRM,

  • Nastawienie na osiąganie celów i wytrwałość w realizacji planów,

  • Umiejętność tworzenia i utrzymywania pozytywnej, rozwijającej atmosfery pracy,

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,

  • Umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnego rozwiązywania problemów


Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji, będącej liderem w branży,

  • Jesteśmy wielokrotnym laureatem nagród w zakresie HR, w tym Best Quality Employer 2025

  • Realny wpływ na strategię obsługi klienta oraz kierunki rozwoju zespołu,

  • Pracę w przyjaznym, zaangażowanym i wspierającym zespole,

  • Możliwość uczestnictwa w projektach edukacyjnych, marketingowych i proekologicznych,

  • Rozwój zawodowy oraz szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,

  • Nowoczesne narzędzia pracy, dostęp do systemów CRM, AI

  • Karta multisport i możliwość nauki języka obcego w ramach godzin pracy  i na koszt pracodawcy

  • Dogodną lokalizację biura – ul. Modlińska 129, Białołęka - Warszawa (z bezpłatnym parkingiem).

Oferta dodana: 08.09.2025
Lokalizacja biura

Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klienta

Aplikuj na ofertę pracy

Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klienta

Modlińska 129, Warszawa

MM AGENCJA MARKETINGU EKOLOGICZNEGO

REKLAMA: RocketJobs poleca