Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Modlińska 129, Warszawa

MM Agencja Marketingu Ekologicznego

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

CRM
obsługa klienta
zarządzanie zespołem

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Motywowanie i koordynowanie zespołem obsługi klienta (koordynacja pracy, strategia współpracy między działami, dbałość o procedury),
  • Koordynacja działań cross – sellingowych w firmie
  • Implementacja rozwiązań informatycznych, w tym współpraca z Menadżerem AI i monitorowanie wpisów i zapytań klientów w Internecie
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i wdrażanie odpowiednich procedur jakościowych,
  • Budowanie motywującej i wspierającej atmosfery w zespole,
  • Aktywna współpraca z innymi działami, w tym marketingiem – tworzenie i konsultacja treści komunikacyjnych,
  • Raportowanie działań oraz efektywności zespołu wobec Dyrektora Operacyjnego i Zarządu,
  • Rozwijanie kompetencji zespołu, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych, feedbacków, rozmów rozwojowych,
  • Reprezentowanie firmy wobec kluczowych klientów.

Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze obsługi klienta,
  • Precyzja w przygotowywania umów i stosowania przepisów ochrony środowiska – wykształcenie prawnicze
  • Bardzo dobre rozumienie standardów i najlepszych praktyk obsługi klienta,
  • Umiejętność zarządzania zespołem, motywowania i budowania zaangażowania,
  • Zdolności analityczne i kontrolne – umiejętność wyciągania wniosków i wdrażania działań naprawczych,
  • Znajomość narzędzi CRM,
  • Nastawienie na osiąganie celów i wytrwałość w realizacji planów,
  • Umiejętność tworzenia i utrzymywania pozytywnej, rozwijającej atmosfery pracy,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji, będącej liderem w branży,
  • Jesteśmy wielokrotnym laureatem nagród w zakresie HR, w tym Best Quality Employer 2025
  • Realny wpływ na strategię obsługi klienta oraz kierunki rozwoju zespołu,
  • Pracę w przyjaznym, zaangażowanym i wspierającym zespole,
  • Możliwość uczestnictwa w projektach edukacyjnych, marketingowych i proekologicznych,
  • Rozwój zawodowy oraz szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • Nowoczesne narzędzia pracy, dostęp do systemów CRM, AI
  • Karta multisport i możliwość nauki języka obcego w ramach godzin pracy  i na koszt pracodawcy
  • Dogodną lokalizację biura – ul. Modlińska 129, Białołęka - Warszawa (z bezpłatnym parkingiem).
Oferta dodana: 04.10.2025
Lokalizacja biura

Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klienta

Aplikuj na ofertę pracy

Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klienta

Modlińska 129, Warszawa

MM Agencja Marketingu Ekologicznego

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest MM Agencja Marketingu Ekologicznego (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu d... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca