Młodszy specjalista ds. analizy i wdrożeń systemów muzealnych
-, Łódź
MobileMS sp. z o.o.
MobileMS to polski software house zlokalizowany w centrum Łodzi, z drugim – programistycznym – biurem w Szczecinie (pracę zdalną polubiliśmy jeszcze zanim to było modne). Zajmujemy się realizacją zaawansowanych projektów IT. Działamy przede wszystkim w obszarze kultury i turystyki, a nasze wdrożenia są doceniane w całym kraju.
Znasz nas być może z tego, że wykonaliśmy migrację miliona obiektów dla Muzeum Narodowego w Warszawie lub z tego, że podczas realizacji projektu dla Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie utrzymaliśmy SLA na poziomie 99,6%. Wtedy było o nas naprawdę głośno.
Na fali spektakularnych sukcesów i udanych wdrożeń sukcesywnie powiększamy zespół, a w związku z tym szukamy pracowników. Płacimy terminowo i konkurencyjnie, jesteśmy rzeczowi, konkretni i po prostu fajni. Mamy kilkunastoletnie doświadczenie w branży IT – realizujemy projekty głównie w sektorze publicznym, a na swoim koncie imponujące realizacje (zdarzały się również osiągnięcia pionierskie).
#AveMuza Nie da się ukryć, że naszym oczkiem w głowie jest autorski system bazodanowy Muza, który pomaga najfajniejszym (i najbardziej uznanym) instytucjom w Polsce w zarządzaniu zbiorami. Oczywiście równolegle z rozwojem Muzy cały czas wdrażamy nowe projekty IT.
Dołącz do zespołu MUZA – gdzie technologia spotyka kulturę!
MUZA to coś więcej niż system. To serce cyfrowej transformacji dla instytucji kultury. Pomagamy muzeom, galeriom i uczelniom z całej Polski zarządzać swoimi zbiorami, organizować procesy i angażować użytkowników – wszystko to w jednym, prostym narzędziu, które każdego dnia wspiera tysiące osób.
Jesteśmy dumni, że z naszej platformy korzystają takie instytucje jak Muzeum Narodowe w Warszawie, Muzeum Śląskie, czy Uniwersytet Jagielloński. Jeśli masz chrapkę na rozwój produktów, które naprawdę mają znaczenie – MUZA czeka na Ciebie!www.muza.solutions
Kogo szukamy?
Szukamy osoby, która wesprze nas zespół w zakresie działań operacyjnych, która z pasją połączy świat zaawansowanej technologii z potrzebami kultury. Kogoś, kto rozumie jak istotne jest, aby w świecie cyfrowym były zachowane wartości, tradycja i duch instytucji kultury. Szukamy osoby na ostatnim roku studiów licencjackich lub magisterskich na kierunkach: analityka biznesowa, analityka systemowa, informatyka, technologie e-biznesu, zarządzanie.
Twoje zadania:
prowadzenie telemarketingu – wykonywanie rozmów telefonicznych i pozyskiwanie nowych klientów z sektora kulturowego;
prezentowanie systemu muzealnego klientom podczas spotkań online i stacjonarnych (w tym również dojazd do klientów na terenie Polski);
przygotowywanie i konsultowanie ofert handlowych oraz materiałów informacyjnych;
wyszukiwanie i monitorowanie programów dofinansowań;
wspieranie oraz koordynowanie klientów w procesie pozyskiwania dofinansowań/grantów;
nadzór nad wdrażaniem systemu w instytucjach kultury, w tym prowadzenie szkoleń dla użytkowników online i stacjonarnych;
tworzenie dokumentów analitycznych i dokumentacji projektowej;
obsługa i administracja CRM HubSpot (wprowadzanie danych, monitorowanie działań sprzedażowych);
tworzenie widoków sprzedażowych obejmujących wszystkie obszary działalności firmy;
wsparcie Product Owner-a w tworzeniu zadań dla zespołu programistycznego.
Co oferujemy?
W MUZA nie tylko budujemy produkt, który zmienia oblicze polskiej kultury, ale także tworzymy miejsce, w którym możesz się rozwijać, inspirować i czuć, że Twoja praca ma sens.
szkolenia i certyfikacje – rozwój to nasza pasja w kurs przygotowujący do samodzielnej roli Kierownika Projektów ds. systemów informatycznych;
elastyczne godziny pracy – u nas liczy się efekt, nie czas spędzony przy biurku.
przyjazną atmosferę, zarówno w biurach w Łodzi i Szczecinie, jak i online!
✅ Czego oczekujemy?
1-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w pracy z systemami IT (Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją karierę zawodową i nie masz jeszcze doświadczenia, nic nie szkodzi – równie wysoko cenimy dobre wyniki w nauce, udział w olimpiadach czy innych konkursach);
świetnej komunikacji w języku polskim, zarówno w mowie, jak i piśmie;
wysokiej kultury osobistej, zaangażowanie i chęci rozwoju;
otwartość na budowanie długofalowych relacji biznesowych;
kreatywności, dociekliwości i umiejętności rozwiązywania problemów;
gotowości do pracy zespołowej i brania odpowiedzialności za delegowane obszary;
umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych B2B i prezentacji produktowych (online i stacjonarnych);
gotowość do podróży służbowych na terenie Polski (kilka razy w miesiącu) w tym również prawo jazdy kat. B;
samodzielność w organizowaniu pracy i realizacji celów sprzedażowych;
✅ Mile widziane
znajomości narzędzi cyfrowych typu Jira, Redmine, Office 365 (w tym Sharepoint), Kanbanize;
znajomość narzędzi klasy CRM (w tym HubSpot);
Brakuje Ci kilku punktów z listy?
Nie martw się – jeśli czujesz, że to miejsce dla Ciebie, opowiedz nam o swoich mocnych stronach i doświadczeniu. Zawsze jesteśmy otwarci na rozmowę!