Natural Brands (dawniej SPORTFOOD) to alternatywa dla domowej rutyny. Dzięki nam, nie musisz myśleć o zakupach, gotowaniu czy liczeniu kalorii. My robimy to za Ciebie, a Ty masz czas na działanie. Nasze doskonałe produkty: soki cold press, dania gotowe, kremy warzywne są efektem wielu lat doświadczenia i pasji. Do ich produkcji używamy najwyższej jakości produktów i nowoczesnych technologii. Zamawiaj je prosto pod swoje drzwi.
Nasza firma powstała w grudniu 2015 roku i od tego czasu stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek ze zbilansowanym jedzeniem. Nasze produkty można znaleźć w ponad 800 lokalizacjach na terenie Polski, m.in. w sieci 1 minute, Biedronka, Żabka, siłowniach Zdrofit, Calypso, FabrykaFormy.
Aktualnie poszukujemy wzmocnienia do naszego zespołu dla jednej z naszych marek - Catering dietetyczny MójCatering.
KTO - Specjalista/tka ds. E-Commerce
LOKALIZACJA – MARKI (k. Warszawy)
PRACA – Biuro
UOP / B2B
Do naszego wewnętrznego zespołu E-commerce szukamy Specjalisty/tki ds. E-Commerce.
-
Czynny udział we wdrażaniu strategii e-commerce i marketingowej produktów premium z kategorii FMCG,
-
Odpowiedzialność za rozwój e-commerce, w tym: koordynacja, testowanie i wdrażanie stron internetowych, produktów w ramach LP/one pager, treści na stronach internetowych oraz w innych kanałach firmy: media społecznościowe, YT
- Koordynacja działań i procesów e-commerce w tym obsługi sklepu, optymalizacja bieżących procesów
-
Wdrażanie narzędzi marketingu online oraz automatyzacji potrzebnych do realizacji i optymalizacji konwersji sprzedaży w oparciu o zdefiniowane cele, w szczególności: CRM, CMS, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, WooCommerce, Social Media (facebook, instagram, kanały własne i grupy), YT, e-mail marketing
- Przeprowadzanie testów i analiza wyników pod kątem UX, Customer Journey i efektywności kampanii
- Proaktywna współpraca z innymi specjalistami z całej firmy (głównie BOK, sprzedaż oraz marketing)
- Wykorzystanie SEO do efektywności działania sklepu internetowego
- Odpowiedzialność za prowadzenie, rozwój i rozliczanie działań afiliacyjnych
-
Analityka i rekomendacje, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz prezentowanie wniosków/raportów kadrze zarządzającej na podstawie zrealizowanych aktywności
-
Inicjowanie nowych pomysłów wspierających działania sprzedażowe i nowych partnerstw
- Odpowiedzialność za realizację KPI sprzedażowych, efektywnościowych oraz budżetowych
-
Zapewnienie sprawnej komunikacji i relacji z różnymi działami wewnątrz firmy (logistyka, bazy danych, dział obsługi klienta, call center) oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi (freelancerzy, agencje)
-
Min. 2 lata praktycznego doświadczenia w obszarze eCommerce i marketing automation (rynek B2C, preferowane branże - FMCG, kosmetyczna, suplementów diety)
- Praktyczna wiedza z zakresu automatyzacji marketingu (User.com, Klaviyo lub innych platform) i e-mail marketingu
- Doświadczenie w koordynowaniu działań marketing automation, web developmentu, content marketingu, kampanii online oraz znajomość specyfiki działań afiliacyjnych
- Operacyjna znajomość WordPress/WooCommerce oraz Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads Manager, Google Tag Manager, Google Search Console
-
Zorientowanie na sprzedaż oraz zrozumienie technologii online związanych z platformami e-commerce, online, social media
- Bardzo dobre zdolności analityczne, posługiwania się danymi, rozwiązywania problemów oraz wnioskowania na podstawie analizy danych
- Swobodne poruszanie się wśród kluczowych wskaźników efektywności, modeli rozliczeń oraz sposobów współpracy zarówno z partnerami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
- Umiejętność syntetycznej prezentacji rekomendacji
- Pasja i zainteresowanie marketingiem cyfrowym i online customer journey
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji oparte na współpracy oraz relacjach
- Zdolność ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
- Wielozadaniowość, samodzielność, pro-aktywność, zorientowanie na cel i wyniki
- Zdolność kreatywnego myślenia i kultury testowania nowych rozwiązań