Zakres obowiązków:
-
Kampanie marketingowe: Planowanie, projektowanie i realizacja wielokanałowych kampanii (email, SMS, Webpush, PUSH) dostosowanych do Persony sklepu i do zmieniających się wymagań biznesowych.
-
Automatyzacja: Tworzenie i wdrażanie automatyzacji w systemie Synerise, z wykorzystaniem segmentacji i AI.
-
Analiza i optymalizacja: Monitorowanie KPI, raportowanie wyników, wyciąganie wniosków i wprowadzanie rekomendacji oraz testowanie nowych rozwiązań.
-
Jakość i zgodność: Kontrola poprawności działań, natychmiastowe zgłaszanie wykrywanych błędów bądź zakłóceń w działaniu, dbałość o zgodność z zasadami RODO, Omnibus, itp. oraz zapewnienie pozytywnego customer experience.
-
Współpraca: Codzienna współpraca z wewnętrznymi zespołami oraz z dostawcami technologii, poszukiwanie nowych rozwiązań i trendów.
-
Monitoring trendów rynkowych: poszukiwanie nowych rozwiązań oraz kanałów sprzedażowych, które można wykorzystać w działaniach Marketing Automation (i nie tylko) .
Nasze oczekiwania:
- Min. 2 lata doświadczenia w digital marketingu B2C.
- Praktyczna znajomość narzędzi marketing automation (preferowany Synerise) i analityki (GA4, BI).
- Umiejętność analizy danych, segmentacji klientów i tworzenia automatyzacji.
- Kreatywność i lekkie pióro w pisaniu tekstów marketingowych.
- Proaktywność, duch zespołowy, umiejętność ustalania priorytetów.
- J. angielski na poziomie pozwalającym na pracę z narzędziami MA.
Oferujemy:
- Umowę o pracę lub kontrakt B2B.
- Pracę zdalną z okazjonalnymi wizytami w biurze.
- Możliwość rozwoju kompetencji poprzez szkolenia.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dofinansowanie karty Multisport.
- budżet szkoleniowy, wydarzenia integracyjne, zniżki na produkty.
- Odpowiedzialne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej jednym z liderów branży fashion online w Polsce i za granicą, z możliwością realnego wpływu na wizerunek i wyniki sprzedażowe.
· Pracę w zgranym zespole pasjonatów, który czeka na Ciebie! 😊