Cześć!
Jesteśmy Monday Group i do naszego działu Corporate & Public Affairs szukamy Account Managera/Managerki
W dziale Corporate & Public Affairs łączymy kompetencje z tych dwóch obszarów. Prowadzimy działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, B2B oraz B2C, a także Public Affairs. Obecnie w naszym portfolio znajdują się klienci z branż: technologicznej, e-commerce, q-commerce, automotive, czy defence. Realizujemy działania między innymi dla takich marek jak: Google, OLX, Wolt, Aptiv , Zebra Technologies.
Poszukiwany/a kandydat/ka dołączy do działu CPA, w którym będzie pracować dla globalnej marki BigTech, zarządzając pracą jednej osoby (w 4 osobowym teamie dedykowanym klientowi).
Odezwij się do nas, jeśli:
- Masz minimum 5-letnie doświadczenie w obsłudze klientów technologicznych, głównie w obszarze komunikacji korporacyjnej / B2B, w agencji PR/Komunikacji/ Marketingu. Również chętnie rozważymy Twoją aplikację jeśli pracowałeś/aś dotychczas po stronie klienta/firmy technologicznej;
- Twoją specjalnością jest media relations, posiadasz i stale rozwijasz relacje z dziennikarzami oraz influencerami branżowymi w obszarze szeroko pojętych nowoczesnych technologii i biznesu;
- Posiadasz praktyczne doświadczenie w prowadzeniu aktywności media relations, w tym: tworzeniu informacji prasowych, case studies, komentarzy i koordynowaniu procesu tworzenia materiałów dla mediów, np. prezentacji, animacji, grafik, oraz organizacji konferencji lub spotkań prasowych, a także eventów u klienta;
- Umiesz zarządzać małym zespołem przy planowaniu i realizacji aktywności dla klienta, dbając przy tym o merytoryczny rozwój członków powierzonego zespołu;
- Skutecznie utrzymujesz dobre relacje z klientem w dynamicznym środowisku projektowym, także pod presją czasu i oczekiwanych wyników;
- Posługujesz się j. angielskim – dzięki czemu będziesz mógł/mogła pracować z materiałami, które dostajemy od klienta w wersji oryginalnej;
- Cechują Cię świetne zdolności interpersonalne, potrafisz budować długofalowe relacje w zespole, z klientami, dziennikarzami oraz podwykonawcami;
- Potrafisz ustalać priorytety i organizować sobie pracę, jesteś systematyczny/a i bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania, lubisz wyzwania i różnorodność zadań;
- Masz doświadczenie w administrowaniu projektami wewnątrz agencji; bardzo dobre zdolności organizacyjne (rozliczenia finansów, utrzymanie rentowności, dbanie o terminowość), systematyczność, odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Dodatkowym atutem będzie znajomość branży technologicznej i ekosystemu startupów w Polsce, mediów marketingowych, a także doświadczenie w komunikacji kryzysowej.
Czym będziesz się zajmować?
W codziennej pracy będziesz miał/a okazję tworzyć materiały prasowe (w tym tłumaczenia i dystrybucja), kontaktować się z kluczowymi dziennikarzami, ekspertami i liderami opinii, ale również planować i owe plany wdrażać w życie. Będziesz brał/a udział w tworzeniu kampanii, eventów prasowych oraz przygotowywał/a komunikację nowości wprowadzanych na polski rynek. Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami. I choć samodzielność jest tutaj bardzo istotna, zawsze będziesz mógł/mogła liczyć na wsparcie zespołu. Docelowo oddamy w Twoje ręce część tematów, którymi będziesz samodzielnie się opiekował/ła – innymi słowy będziesz koordynować projekty, począwszy od przygotowania koncepcji po komunikację i konsulting klientów.
Co proponujemy?
- Atrakcyjne wynagrodzenie, które przede wszystkim jest zależne od doświadczenia – a także, ile wspólnie musimy się nauczyć i jak szybko będziesz działać samodzielnie przy większych projektach.
Dla Account Managera, w przypadku:
- umowy o pracę: 10 000 zł brutto
- współpracy B2B: 12 000 zł netto na fakturze
- Pracę przy naprawdę ciekawych projektach w dobrej atmosferze w zespole.
- Dodatkowe 12 dni urlopu w roku! Co miesiąc będzie przysługiwał Ci dodatkowy dzień urlopu. Dzięki nim długie weekendy, stają się jeszcze dłuuuższe!
- Elastyczność i stabilność zatrudnienia. Oferujemy różne formy zatrudnienia (umowy o pracę, B2B) – Ty decydujesz, na czym Ci zależy. Udostępniamy też firmowy sprzęt (pracujemy w systemie Windows).
- Umożliwiamy pracę hybrydową oraz w pełni stacjonarnie (w przypadku osób z województwa mazowieckiego zależy nam na pracy z biura minimum 1x w tygodniu, pozostałe osoby zapraszamy do warszawskiego biura co najmniej 1x w kwartale).
- Dobrostan pracowników. Ponieważ ludzie są dla nas bardzo ważni to zapewniamy prywatną opiekę medyczną, miesięczny, odnawialny kredyt w Pyszne.pl, krótsze o 1h piątki.
- Różnorodne formy benefitów, nagród i wyrazów doceniania. Od nagród kwartalnych, po bonusy za polecenie pracowników.
- Upgrade kompetencji. Rozwijamy umiejętności poprzez szkolenia, kursy online i webinary oraz udział w konferencjach branżowych.
- Dobre relacje w zespole i z Klientami. Dbamy o nie, ponieważ współpraca i wsparcie są dla nas podstawowymi wartościami. Nasi pracownicy podkreślają wyjątkową atmosferę (którą udaje nam się utrzymać, nawet przy pracy hybrydowej czy zdalnej), partnerskie podejście i poczucie „bycia rozumianym”.
- Szybki proces rekrutacji. Spotkamy się jeden albo góra dwa razy. Na koniec otrzymasz feedback dotyczący rozmowy oraz z wykonanego zadania rekrutacyjnego.
Potrzebujesz więcej informacji o Monday Group?
Trochę historii: Działamy od 2006 r., początkowo skupialiśmy się wyłącznie na PR. W 2010 r. rozpoczęliśmy proces transformacji w agencję komunikacji. Rok 2015 i 2016 to przełomowe dla nas lata: szereg świetnych kampanii digital i wiele nagród. Rok 2017 to kropka nad i: rebranding, restrukturyzacja, przystąpienie do IAB Polska. W roku 2021 zostaliśmy wyróżnieni Diamentem Forbesa 2021 jako jedno z najbardziej dynamicznie rosnących przedsiębiorstw w ciągu ostatnich trzech lat.
Od 2021 jesteśmy monday group, tworząc dwie marki: monday comms i monday digital. Każda z nich ma własną osobowość, zainteresowania, pasje i cele. Wzajemnie czerpią ze swoich zasobów tworząc unikatową jakość. Całość firmy tworzy 9 działów: Corporate&Public Affairs , Brand&Corporate Communication, Consumer&Gaming, Social Media & Digital Marketing, Sales Driven Marketing, B2B Communicationoraz Finance&Administration, a także dział kreacji. Pracuje u nas blisko 60 konsultantów.
Więcej o nas znajdziesz na FB, LinkedIn oraz na stronach naszych brandów: mondaycomms.pl oraz mondaydigital.pl
Czujesz, że to propozycja dla Ciebie?
Możesz dać nam znać na dwa sposoby:
- wyślij CV, żebyśmy mogli poznać Twoje doświadczenie;
- odezwij się poprzez Li do Rafała Niczypora
Bywają wyjątkowe firmy. Bywają wyjątkowi kandydaci. Bywają wyjątkowe poniedziałki.
Zapraszamy!