Oferty
Asystentki ds. Koordynacji biura oraz obsługi Klienta
Praca biurowa

Asystentki ds. Koordynacji biura oraz obsługi Klienta

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

język angielski

Mile widziane

Microsoft Office

CRM

Opis stanowiska

M BIURO ⋮ - firma, która wraz z mKsięgowością oraz mKancelarią zapewniają kompleksową obsługę polskim i  zagranicznym przedsiębiorcom od momentu rejestracji, poprzez outsourcing usług biurowych, stałą opiekę prawną,  doradztwo podatkowe i obsługę księgową. Obecnie posiadamy 19 oddziałów w największych miastach Polski - do  naszego zespołu poszukujemy odpowiedzialnej i godnej zaufania Kandydatki na stanowisko Asystentki ds.  Koordynacji biura oraz obsługi Klienta. 


Praca na cały etat - stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku: 8:00 - 16:00 


Zakres obowiązków: 

• Prowadzenie oddziału firmy na podstawie zleconych zadań oraz dbanie o jego rozwój, 

• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz cykliczne wyjścia do Urzędu Pocztowego lub Banku,

• Kontakt i utrzymywanie biznesowych relacji z Klientami, 

• Sporządzanie i przesyłanie ofert na prośbę Klientów oraz zawieranie umów, 

• Wystawianie faktur oraz ewidencję operacji gospodarczych w systemie wewnętrznym firmy,

• Kontakt z Klientami w sprawie płatności 

• Współpracę z pozostałymi działami naszej firmy oraz wsparcie w trakcie realizacji zastępstw w Warszawie,

• Inicjowanie i aktywne uczestnictwo w zadaniach dodatkowych - możliwość rozwoju w dziedzinach dodatkowych z pełnym wsparciem osób prowadzących. 


Wymagania: 

• Statusu studenta (warunek konieczny)

• Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz w pracach administracyjnych, 

• Znajomości języka angielskiego na poziomie min. podstawowym, 

• Umiejętność organizowania czasu pracy, 

• Cechy takie jak: profesjonalizm w podejściu do pracy oraz poczucie odpowiedzialności wykonywanych zadań,  wysoka kultura osobista, systematyczność, samodzielność i pełne zaangażowanie, 

• Mile widziana znajomość Pakietu Office i/lub Systemu CRM. 


Oferujemy: 

• Pracę na ambitnym, samodzielnym - w zależności od sytuacji, stanowisku w młodym i energicznym zespole,

• Stałe godziny pracy - od poniedziałku do piątku (8:00 - 16:00), 

Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w obszarze administracyjnym, prawnym, marketingowym  lub HR - w zależności od preferencji, 

BENEFITY: możliwość skorzystania z karty Multisport i opieki medycznej, 

• Odpłatne szkolenie po decyzji o zatrudnieniu oraz dalsze wsparcie w pierwszych, samodzielnych dniach pracy  wraz z pełnym przygotowaniem i wręczeniem niezbędnych materiałów szkoleniowo-pomocniczych, 

Pracę w dogodnej lokalizacji - Warszawa Wola 

Ponadto, oddział cieszy się świetnymi opiniami, które budowane są od wielu lat - na miejscu czeka Cię  przyjazna atmosfera i zadowoleni, stali Klienci! 


Zatrudniamy w oparciu o umowę zlecenie. 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem - prosimy również o zapoznanie się z warunkami  zatrudnienia, tj. praca na cały etat, umowa zlecenie, obowiązkowy status studenta.

Sprawdź podobne oferty pracy

Pracownik biurowy - fakturzysta

Nowa
1 089 - 1 210 usd
CarFree Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Nowy Dwór Mazowiecki
Wapro Gang
Nowa

Młodszy Specjalista ds. obiegu dokumentów

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
Microsoft Office Excel
Microsoft Office Word
dokumenty księgowe
Nowa

Office Manager (Part-Time lub Full-Time)

Nowa
Digiffic
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
administracja
Proaktywność
Nowa

Office Manager

Nowa
1 694 - 1 937 usd
EAP24
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
administracja
Nowa

Pracownik administracyjno księgowym

Nowa
CLMedia
Warszawa
administracja
Nowa