Kierownik Projektu w Dziale Nadzoru Realizacji Projektów

Zarządzanie

Kierownik Projektu w Dziale Nadzoru Realizacji Projektów

Zarządzanie

Czerniakowska 124, Warszawa

MPWiK Warszawa

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

prawo jazdy kat. B
zarządzanie
prawo budowlane
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Microsoft Office Word
Microsoft Office PowerPoint

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

prawo zamówień publicznych
FIDIC

Opis stanowiska

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z ponad 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Kierownik Projektu w Dziale Nadzoru Realizacji Projektów

(Jednostka Realizująca Projekt / Dział Nadzoru Realizacji Projektów 1)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Czerniakowska 124

Nr ref.: 325/2025


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego przy realizacji największych w Polsce i w Europie inwestycjach w branży wodno-kanalizacyjnej

  • pracę w doświadczonym zespole realizującym inwestycje i projekty infrastrukturalne współfinansowane ze środków UE

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę

  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji

  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele

  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie

  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie

  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie

  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)

  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny

  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin


Główny zakres obowiązków:

  • prowadzenie realizacji zadań inwestycyjnych poprzez sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na roboty budowlane we współpracy z Inżynierem Kontraktu i zespołem Inspektorów Nadzoru oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki

  • prowadzenie realizacji zadań usługowych poprzez sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na usługi, w tym w szczególności umów na usługi Inżyniera Kontraktu i usługi projektowanie

  • prowadzenie uzgodnień z podmiotami zewnętrznymi w tym z organami administracji publicznej, związanych z realizowanymi umowami

  • nadzór nad procesem przygotowania inwestycji w tym koordynacja, przygotowanie materiałów przetargowych i udział w komisjach przetargowych

  • tworzenie harmonogramów, planów i strategii w zakresie realizowanych inwestycji

  • przygotowywanie informacji i zestawień związanych ze sprawozdawczością wewnętrzną i zewnętrzną


Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: inżynieria środowiska, budownictwo, energetyka)

  • minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z realizacją procesu inwestycyjnego

  • doświadczenie w zarządzaniu, projektowaniu lub kierowaniu

  • realizacją inwestycji związanych z modernizacją lub budową oczyszczalni, przepompowni ścieków, budową sieci kanalizacyjnej, lub

  • realizacją inwestycji związanych z modernizacją lub budową stacji uzdatniania wody, ujeść wody lub sieci wodociągowych

  • systemów zarządzania siecią wodociągowa lub kanalizacyjną

  • znajomość przepisów prawa związanych z realizacją procesu inwestycyjnego (znajomość Prawa Budowlanego, mile widziana znajomość Prawa Zamówień Publicznych)

  • mile widziana znajomość reguł kontraktowych FIDIC

  • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office 

  • prawo jazdy kat. B

  • oświadczenie / zaświadczenie o niekaralności (podstawa prawna: art. 6d ust. 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 122 z późn. zm.))

  • dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, odporność na stres

  • skrupulatność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole


W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.


Wymagane umiejętności

prawo jazdy kat. B
zarządzanie
prawo budowlane
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Microsoft Office Word
Microsoft Office PowerPoint

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

prawo zamówień publicznych
FIDIC

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 09.10.2025

Kierownik Projektu w Dziale Nadzoru Realizacji Projektów

Podsumowanie oferty

Kierownik Projektu w Dziale Nadzoru Realizacji Projektów

Czerniakowska 124, Warszawa

MPWiK Warszawa

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji W M.St. Warszawie Spółka Akcyjna z siedzibą w ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.