Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych
Nowa
Praca biurowa

Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

prawo

administracja

zarządzanie

ekonomia

wykształcenie wyższe

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

prawo jazdy kat. B

Mile widziane

zamówienia publiczne

Opis stanowiska

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych

(Pion Administracyjno-Techniczny/ Dział Obsługi Administracyjnej/ Wydział ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Gen. Mariusza Zaruskiego 4

Nr ref.: 372/2024


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin


Główny zakres obowiązków:

  • rozliczenia zasobów lokalowych Spółki, kontakt z najemcami oraz prowadzenie rejestrów związanych z obsługą mieszkańców
  • obsługa przypisanych zgłoszeń w Systemie Zamówień Administracyjnych
  • przygotowywanie zapotrzebowań na dostawy/usługi/materiałów do postępowań w tym opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji oraz inicjowanie postępowań zgodnie z regulaminem dla wybranych grup
  • sprawowanie nadzoru nad realizacją umów zawartych w drodze postępowania na dostawy i usługi dla wybranych grup
  • uczestniczenie w pracach komisji przetargowych
  • realizacja zakupów gotówkowych oraz interwencyjnych
  • obsługa organizacyjna i administracyjna Działu, w tym koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji
  • ustalanie warunków, terminów i sposobu realizacji zamówień
  • utrzymywanie kontaktów z dostawcami i usługodawcami
  • rozliczanie faktur w dedykowanych systemach oraz kontrola merytoryczna
  • uczestnictwo w pracach zespołów zadaniowych, konsultacjach oraz spotkaniach
  • wsparcie administracyjne: zamawianie pieczątek i wizytówek, wydawanie i rozliczanie biletów komunikacyjnych
  • inicjowanie oraz wdrażanie usprawnień w pracy Wydziału


Nasze wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe kierunkowe (prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia)
  • min. 2 letnie doświadczenie zawodowe, preferowane na analogicznych stanowiskach
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, w tym mile widziany zaawansowany poziom Excel)
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole
  • współodpowiedzialność za pracę zespołu
  • umiejętności przekazywania informacji o postępach realizacji zadań i przedstawianie aktywnej postawy w ustalaniu celów
  • komunikatywność, zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy własnej
  • czytelny sposób porozumiewania się stosowny do sytuacji i odbiorcy
  • nastawienie zadaniowe, rzetelność oraz umiejętność ustalania priorytetów
  • otwartość na zmiany i świadomość ich wpływu na funkcjonowanie organizacji
  • mile widziana praktyczna wiedza o obsłudze procesów zamówień publicznych


W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Rekomendowane oferty

Junior Office & Sales Assistant Alcora

Nowa
Alcora Sp. z o.o.
Warszawa
administracja
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Nowa

Pracownik administracyjny

Nowa
4 ECO Sp. z o.o.
Olsztyn
rozmowy telefoniczne z klientem
administracja
wypełnianie i weryfikacja umów
Nowa

Specjalista ds. Reklamacji

Nowa
AAA Auto
Kraków
obsługa klienta
prawo jazdy kat. B
Nowa

Asystent_ka ds. administracyjnych

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
dobra organizacja pracy
komunikatywność
Microsoft Office
Nowa

Specjalista ds. weryfikacji kierowców w Warszawie

Nowa
5 200 - 6 000 PLN/mies.
4Drivers&Delivery
Warszawa
administracja
account manager
Microsoft Office
Nowa