Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Starszy Inspektor/ Specjalista/ Starszy Specjalistaw Wydziale Realizacji Zamówień Priorytetowych
(Pion Zamówień Publicznych / Dział Realizacji Zamówień / Wydział Realizacji Zamówień Priorytetowych)
Miejsce pracy: Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5
Nr ref.: 280/2025
Naszym Pracownikom oferujemy:
zatrudnienie w ramach umowy o pracę
pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
„3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
sporządzanie - zgodnie z obowiązującymi regulacjami - dokumentacji oraz prowadzenie całokształtu spraw mających na celu wyłonienie wykonawcy zewnętrznego w zakresie dostaw i usług dla kategorii zakupowych priorytetowych na potrzeby Spółki
sporządzanie kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia, w oparciu o niezbędne informacje uzyskane od jednostek i komórek organizacyjnych, składających zapotrzebowania oraz przeprowadzone rozeznanie rynku, które odbywa się głównie na platformie zakupowej
przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej Progu 2, wynikającego z regulaminu udzielania zamówień
udział w procesach zakupowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących w Spółce regulacji, dotyczących polityki zakupowej i innych przepisów wewnętrznych Spółki
udział w pracach Komisjach Przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego dla wartości przekraczającej Próg 2, wynikający z regulaminu udzielania zamówień
Nasze wymagania:
wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe z obszarów: prawo, administracja, kierunki techniczne
minimum roczne, preferowane 3-letnie doświadczenie zawodowe (preferowane przy kompleksowej obsłudze procesu zamówień publicznych po stronie Zamawiającego)
znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych i powiązanych aktów prawnych
praktyczna znajomość systemów/programów informatycznych: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, MS Windows XP/10 (mile widziana znajomość: IFS, platformy zakupowej eB2B)
obowiązkowość, myślenie analityczne, odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, skrupulatność, umiejętność prowadzenia wielu spraw jednocześnie
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Rekomendowane oferty