Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Realizacji Zamówień Specjalistycznych
(Pion Zamówień Publicznych / Dział Realizacji Zamówień / Wydział Realizacji Zamówień Specjalistycznych)
Miejsce pracy: Warszawa, pl. Starynkiewicza 5
Nr ref.: 279/2025
Naszym Pracownikom oferujemy:
zatrudnienie w ramach umowy o pracę
pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, squasha, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
3 godziny dla rodziny – dodatkowy czas wolny
dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
sporządzanie - zgodnie z obowiązującymi regulacjami - dokumentacji oraz prowadzenie całokształtu spraw mających na celu wyłonienie wykonawcy zewnętrznego dla specjalistycznych kategorii zakupowych na dostawy: m.in. środków trwałych oraz materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych do urządzeń technicznych i technologicznych, materiałów technologicznych, armatury wodociągowo-kanalizacyjnej o także na usługi: m.in. usługi transportu i zagospodarowania odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych, czyszczenie kanałów i osadników technologicznych, remonty całych układów technologicznych oraz urządzeń technologicznych w tym również realizacja pilnych zakupów awaryjnych w ramach specjalistycznych kategorii zakupowych
sporządzanie kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia, w oparciu o niezbędne informacje uzyskane od jednostek i komórek organizacyjnych, składających zapotrzebowania oraz przeprowadzone rozeznanie rynku, które odbywa się głównie na platformie zakupowej
przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej Progu 2, wynikającego z regulaminu udzielania zamówień, dla specjalistycznych kategorii zakupowych
udział w procesach zakupowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących w Spółce regulacji, dotyczących polityki zakupowej i innych przepisów wewnętrznych Spółki
udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego
Nasze wymagania:
wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe (mile widziane: prawo, administracja, kierunki techniczne)
minimum roczne, preferowane 3-letnie doświadczenie zawodowe przy kompleksowej obsłudze procesu zamówień publicznych (mile widziane doświadczenie po stronie Zamawiającego)
znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i powiązanych aktów prawnych
praktyczna znajomość systemów/programów informatycznych: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, MS Windows XP/10 (mile widziana znajomość: IFS, platformy zakupowej eB2B)
obowiązkowość, myślenie analityczne, odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, skrupulatność, umiejętność prowadzenia wielu spraw jednocześnie
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Rekomendowane oferty