Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale Realizacji Zamówień Ogólnych
Nowa
Praca biurowa

Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale Realizacji Zamówień Ogólnych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa zamówień publicznych

zamówienia publiczne

prawo zamówień publicznych

Microsoft Office

Mile widziane

IFS

eB2B

Opis stanowiska

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale Realizacji Zamówień Ogólnych

 (Pion Zamówień Publicznych / Dział Realizacji Zamówień / Wydział Realizacji Zamówień Ogólnych)

Miejsce pracy: Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5

Nr ref.: 208/2025


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin


Główny zakres obowiązków:

  • sporządzanie - zgodnie z obowiązującymi regulacjami - dokumentacji oraz prowadzenie całokształtu spraw mających na celu wyłonienie wykonawcy zewnętrznego dla ogólnych kategorii zakupowych na dostawy, m.in.: środków trwałych oraz materiałów eksploatacyjnych, sprzętu ochrony osobistej, sprzętu BHP, ubrań roboczych oraz ochronnych dla pracowników, materiałów biurowych,  urządzeń technologicznych, materiałów technicznych i elektrotechnicznych, a także na usługi m.in. usługi pocztowe, administracyjne, utrzymania obiektów, pielęgnacji zieleni, serwisowania oraz remontów agregatów prądotwórczych i urządzeń technologicznych, w tym również realizacja pilnych zakupów awaryjnych w ramach ogólnych kategorii zakupowych
  • sporządzanie kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia, w oparciu o niezbędne informacje uzyskane od jednostek i komórek organizacyjnych składających zapotrzebowania oraz przeprowadzone rozeznanie rynku, które odbywa się głównie na platformie zakupowej
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej Progu 2, wynikającego z regulaminu udzielania zamówień, dla ogólnych kategorii zakupowych
  • udział w procesach zakupowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących w Spółce regulacji, dotyczących polityki zakupowej i innych przepisów wewnętrznych Spółki
  • udział w pracach Komisji Przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego


Nasze wymagania:

  • wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe (mile widziane: prawo, administracja, kierunki techniczne)
  • minimum roczne, preferowane 3-letnie doświadczenie przy kompleksowej obsłudze procesu zamówień publicznych (mile widziane po stronie Zamawiającego)
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i powiązanych aktów prawnych
  • praktyczna znajomość systemów/programów informatycznych: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, MS Windows XP/10 (mile widziana znajomość: IFS, platformy zakupowej eB2B)
  • obowiązkowość, myślenie analityczne, odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, skrupulatność, umiejętność prowadzenia wielu spraw jednocześnie



W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.


Rekomendowane oferty

Specjalista ds. administracji sprzedaży z językiem ukraińskim

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
4Specialist Sp. z.o.o.
Białystok
sprzedaż
Microsoft Office
Nowa

Specjalistka/ta ds. Administracji i Finansów

Nowa
Double Digital
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Workspace
odpowiedzialność
fakturowanie
Nowa