Oferty
Osoba do działu Obsługi Klienta / e-commerce
Nowa
Support

Osoba do działu Obsługi Klienta / e-commerce

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Google Sheets

google docs

Slack

Trello

obsługa klienta

Dropbox

Mile widziane

WooCommerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Szukamy osoby która pomoże nam sprawniej obsługiwać Klientów i wspomoże nasz dział projektowy.


🤩 Co to jest Mroomy?

Mroomy jest firmą zajmującą się projektowaniem wnętrz przez internet. Specjalizujemy się w pokojach dla dzieci i zaprojektowaliśmy ich ponad 1500, czyli najwięcej w Polsce. Dwa lata temu uruchomiliśmy również onlajnowy sklep z wyposażeniem pokoi dla dzieci.

Od początku rozwijamy się bootstrap-owo i dobrze nam to wychodzi. Nie mamy deszczu pieniędzy od inwestora, ale inwestujemy dużo w nowe pomysły i mamy dowolność w ich kształtowaniu.


W Mroomy pracujemy zdalnie, czyli nie mamy żadnego biura. Od początku działania budujemy zgrany zespół pracujący z dowolnego miejsca.


🔭 Kogo szukamy?

Szukamy osoby, która która pomoże nam obsługiwać naszych Klientów. Oprócz projektowania mamy bardzo dużo pracy związanej z zamówieniami dla Klientów, koordynowaniem dostaw, zwrotami/reklamacjami i uzupełnianiem naszego sklepu internetowego.

Musisz mieć poniższe cechy:

  • dokładność - to absolutny must have. Ma znaczenie czy biurko ma 75 cm szerokości, czy długości
  • doświadczenie w obsłudze Klienta - najlepiej telefonicznie i email
  • bardzo dobrą komunikatywność - głównie w słowie pisanym, ale również przez telefon (nie możesz się bać tego ostatniego)
  • empatia
  • umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
  • umiejętność korzystania z różnych narzędzi i brak oporów przed użyciem nowych (Trello, Slack, Dropbox, Google Docs)
  • samodzielność i doprowadzanie spraw do końca - bardzo cenimy inicjatywę
  • umiejętność dostrzegania tego co można zrobić lepiej i wdrażanie swoich pomysłów
  • poczucie humoru (bo spotykamy się często na wideo i jest fajnie, jak jest wesoło)
  • zorganizowana/-ny - nasze terminy są święte


🌱 Jakie będą Twoje zadania

  • kontakt z Klientami - pomoc w zamówieniach, rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na pytania, obsługa poprojektowa
  • przygotowywanie zamówień dla Klientów na postawie list zakupów dołączonych do projektów
  • weryfikacja cen produktów w oparciu o cenniki i sklepy internetowe
  • uzupełnianie naszej bazy danych o bieżące informacje
  • wprowadzanie i weryfikacja danych w naszych platformach internetowych
  • usprawnienia wszystkich naszych procesów administracyjnych
  • jeżeli pracowałaś/-eś z WooCommerce - duży plus 👍


Jakie zaangażowania oczekujemy od Ciebie?

  • W skrócie - full time 🙂 Czas pracy możesz dostosować, ale nie może to być Twoja druga praca lub dodatkowe zajęcie po godzinach.
  • Z uwagi na ilość zadań i biężącej obsługi Klientów - jest to średnio 7-8 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku.
  • Pamiętaj, że rozliczamy się przez FV lub Useme.



🌈 Jakie są korzyści z współpracy z Mroomy?

  • Duża swoboda. Nie rozliczamy Cię z czasu spędzonego nad zadaniami (choć terminy, jak wspominaliśmy wcześniej, są święte, więc swoboda wymaga połączenia z odpowiedzialnością).
  • Zdalna praca. Pracujesz, skąd chcesz. Ważne, żeby był tam komputer i Internet.
  • Pieniądze na czas. Nie lubimy czekać na płatności, więc sami płacimy za wszystko ekspresowo.
  • Ważny głos. Jeżeli będziesz mieć pomysł na usprawnienie lub modyfikację - powiedz. Może się okazać, że dzięki Tobie i razem z Tobą wystrzelimy do przodu.


🙅‍♀️ Kogo nie szukamy

Nie aplikuj, jeżeli:

  • nigdy nie pracowałaś/łeś z Klientem
  • szukasz pracy na etacie - nie możemy Ci tego zaproponować
  • nie wiesz nic o Mroomy i jest Ci wszystko jedno, gdzie będziesz pracować
  • nie wiesz czym się różni brutto od netto
  • zawalasz terminy
  • nie potrafisz mówić uśmiechniętym głosem
  • boisz się telefonów do Klientów
  • nie potrafisz szybko pisać na klawiaturze
  • uważasz, że Klienci są złem koniecznym i nie pozwalają Ci pracować
  • gubisz się otwierając dokument w Google Sheets i nie znasz najprostszych formuł w arkuszu kalkulacyjnym
  • nie wiesz co to empatia
  • nie przeczytałaś/łeś dokładnie całego ogłoszenia
  • nie masz czasu na wykonanie zadania testowego

Jeżeli spełniasz któreś z powyższych kryteriów, naprawdę nie aplikuj. Najbardziej cenimy czas, bo mamy go najmniej. Nie zabieraj go nam i sobie, jeżeli wiesz lub czujesz, że nie pasujesz.


Plan rekrutacji

Etap pierwszy

  • 3.12 - 20.12 Przyjmujemy zgłoszenia

Na wypełnienie ankiety potrzebujesz ok 30-60 min

  • do 3.01 Wybieramy osoby, które zaprosimy do etapu drugiego


Etap drugi

  • 7-10.01 - Rozmowy z wybranymi kandydatami.Rozmowa nie będzie wymagała przygotowania. Odbędzie się w indywidualnie ustalonym terminie i zajmie Ci maksymalnie 15-30 minut.
  • do 13.01 - Wybieramy osoby etapu 3.


Etap trzeci

  • 14-19.01 - Czas na wykonanie zadania testowego Zadanie będzie służyć wyłącznie naszej rekrutacji i nie wykorzystamy go w żadnym innym celu. Wszyscy kandydaci, którzy przejdą do drugiego etapu będą wykonywali takie samo zadanie. Zadanie jest bezpłatne
  • do 24.01 - Decyzja o tym kto dołącza do naszego zespołu

Sprawdź podobne oferty pracy

Pharmaceutical Advisor with English & any other European language | Remote work

Nowa
7 500 - 10 200 pln
Concentrix CVG International
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
farmacja
dermatologia
branża farmaceutyczna
Nowa

Telefonicznego Doradcy klienta - branża odzieżowa (j. czeski) - Opole

Nowa
Unique People Sp. z o.o.
Opole
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
język czeski
obsługa klienta
Nowa

Opiekun / Opiekunka Klienta

Nowa
BNP Paribas Lease Group Sp. z o. o.
Warszawa
budowanie relacji
dobra organizacja pracy
skuteczna komunikacja
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

Nowa
Bean&Buddies Sp. z o.o.
Warszawa
dobra organizacja pracy
sprzedaż i rozwój biznesu
Ownership
Nowa

Creative

Nowa
Bespoke
Warszawa
social media
eventy
copywriting
Nowa