• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówSupportOsoba do działu Zamówień / Obsługi Klienta / e-commerce
    Osoba do działu Zamówień / Obsługi Klienta / e-commerce
    Nowa
    Support
    Mroomy

    Osoba do działu Zamówień / Obsługi Klienta / e-commerce

    1 267 - 1 521 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    obsługa klienta

    Trello

    Slack

    Dropbox

    google docs

    Google Sheets

    Opis stanowiska

    Szukamy osoby która pomoże nam sprawniej obsługiwać Klientów i wspomoże nasz dział projektowy.


    🤩 Co to jest Mroomy?

    Mroomy jest firmą zajmującą się projektowaniem wnętrz przez internet. Specjalizujemy się w pokojach dla dzieci i zaprojektowaliśmy ich ponad 1500, czyli najwięcej w Polsce. Dwa lata temu uruchomiliśmy również onlajnowy sklep z wyposażeniem pokoi dla dzieci.

    Od początku rozwijamy się bootstrap-owo i dobrze nam to wychodzi. Nie mamy deszczu pieniędzy od inwestora, ale inwestujemy dużo w nowe pomysły i mamy dowolność w ich kształtowaniu.


    W Mroomy pracujemy zdalnie, czyli nie mamy żadnego biura. Od początku działania budujemy zgrany zespół pracujący z dowolnego miejsca.


    🔭 Kogo szukamy?

    Szukamy osoby, która zajmie się naszymi sprawami administracyjnymi. Oprócz projektowania mamy bardzo dużo pracy związanej z zamówieniami dla Klientów, koordynowaniem dostaw, analityką i uzupełnianiem naszego sklepu internetowego.

    Musisz mieć poniższe cechy:

    • dokładność - to absolutny must have. Ma znaczenie czy biurko ma 75 cm szerokości, czy długości
    • doświadczenie w obsłudze Klienta - najlepiej telefonicznie i email
    • bardzo dobrą komunikatywność - głównie w słowie pisanym, ale również przez telefon (nie możesz się bać tego ostatniego)
    • empatia
    • umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
    • umiejętność korzystania z różnych narzędzi i brak oporów przed użyciem nowych (Trello, Slack, Dropbox, Google Docs)
    • samodzielność i doprowadzanie spraw do końca - bardzo cenimy inicjatywę
    • umiejętność dostrzegania tego co można zrobić lepiej i wdrażanie swoich pomysłów
    • poczucie humoru (bo spotykamy się często na wideo i jest fajnie, jak jest wesoło)
    • zorganizowana/-ny - nasze terminy są święte


    🌱 Jakie będą Twoje zadania

    • przygotowywanie zamówień dla Klientów na postawie list zakupów dołączonych do projektów
    • weryfikacja cen produktów w oparciu o cenniki i sklepy internetowe
    • kontakt z Klientami - pomoc w zamówieniach, rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na pytania, obsługa poprojektowa
    • uzupełnianie naszej bazy danych o bieżące informacje
    • wprowadzanie danych i ich weryfikacja w naszych platformach internetowych
    • usprawnienia wszystkich naszych procesów administracyjnych
    • jeżeli pracowałaś/-eś z WooCommerce - duży plus 👍


    Jakie zaangażowania oczekujemy od Ciebie i ile możemy za nie zapłacić?

    • W skrócie - full time 🙂 Czas pracy możesz dostosować, ale nie może to być Twoja druga praca lub dodatkowe zajęcie po godzinach.
    • Nasz budżet to 5 - 6 tys. zł netto. Pamiętaj, że rozliczamy się przez FV lub Useme.



    🌈 Jakie są korzyści z współpracy z Mroomy?

    • Duża swoboda. Nie rozliczamy Cię z czasu spędzonego nad zadaniami (choć terminy, jak wspominaliśmy wcześniej, są święte, więc swoboda wymaga połączenia z odpowiedzialnością).
    • Zdalna praca. Pracujesz, skąd chcesz. Ważne, żeby był tam komputer i Internet.
    • Pieniądze na czas. Nie lubimy czekać na płatności, więc sami płacimy za wszystko ekspresowo.
    • Ważny głos.  Jeżeli będziesz mieć pomysł na usprawnienie lub modyfikację - powiedz. Może się okazać, że dzięki Tobie i razem z Tobą wystrzelimy do przodu.


    🙅‍♀️ Kogo nie szukamy

    Nie aplikuj, jeżeli:

    • nigdy nie pracowałaś/łeś z Klientem
    • szukasz pracy na etacie - nie możemy Ci tego zaproponować
    • nie wiesz nic o Mroomy
    • nie wiesz czym się różni brutto od netto
    • zawalasz terminy
    • nie potrafisz mówić uśmiechniętym głosem
    • boisz się telefonów do Klientów
    • nie potrafisz szybko pisać na klawiaturze
    • uważasz, że Klienci są złem koniecznym i nie pozwalają Ci pracować
    • gubisz się otwierając dokument w Google Sheets i nie znasz najprostszych formuł w arkuszu kalkulacyjnym
    • nie wiesz co to empatia
    • jest Ci wszystko jedno, gdzie będziesz pracować
    • nie przeczytałaś/łeś dokładnie całego ogłoszenia
    • nie masz czasu na wykonanie zadania testowego

    Jeżeli spełniasz któreś z powyższych kryteriów, naprawdę nie aplikuj. Najbardziej cenimy czas, bo mamy go najmniej. Nie zabieraj go nam i sobie, jeżeli wiesz lub czujesz, że nie pasujesz.


    Plan rekrutacji

    Etap pierwszy

    • 14-27.10 Przyjmujemy zgłoszenia
    • Na wypełnienie ankiety potrzebujesz ok 30-60 min
    • 28-30.10 Wybieramy osoby, które zaprosimy do etapu drugiego


    Etap drugi

    • 29-31.10 - Rozmowy z wybranymi kandydatami.Rozmowa nie będzie wymagała przygotowania. Odbędzie się w indywidualnie ustalonym terminie i zajmie Ci maksymalnie 30-60 minut.
    • do 5.11 - Wybieramy osoby etapu 3.


    Etap trzeci

    • 4-10.11 - Czas na wykonanie zadania testowego Zadanie będzie służyć wyłącznie naszej rekrutacji i nie wykorzystamy go w żadnym innym celu. Wszyscy kandydaci, którzy przejdą do drugiego etapu będą wykonywali takie samo zadanie. Zadanie jest bezpłatne
    • do 13.11 Decyzja o tym kto dołącza do naszego zespołu
    Wszystkie ofertyKrakówSupportOsoba do działu Zamówień / Obsługi Klienta / e-commerce
    1 267 - 1 521 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Associate Collection Representative - 2nd Shift

    Nowa
    C.H. Robinson
    Wrocław
    Microsoft Office
    customer service
    język angielski
    Nowa

    Junior Customer Satisfaction Specialist

    Nowa
    1 521 usd
    ActiveNow
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    dobra organizacja pracy
    Ownership
    skuteczna komunikacja
    Nowa

    Junior Global IT Service Desk Analyst with German

    Nowa
    B. Braun Business Services Poland
    Poznań
    German
    Nowa

    Customer Support Specialist

    Nowa
    Performance Group
    Gdańsk
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    angielski
    praca z klientem
    Nowa

    Specjalista ds. platform e-commerce

    Nowa
    4FIZJO
    Warszawa
    idosell
    e-commerce
    wsparcie techniczne
    Nowa